nieuwe foto's van mijn zielige friemeltje...

Moderators: Murosch, Agossie, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast903

nieuwe foto's van mijn zielige friemeltje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 21:10

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hij staat nu lekker in de wei en knapt al een beetje op , hij zit helemaal onder de luis en heeft behoorlijk wat wormen uitgepoept na een wormen kuur... Hij is erg schuuw maar na even blazen( in het de neusgaatjes) , lieve geluidjes maken en knuffelen werd ie al wat rustiger..

Gast903

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 07:11

zielig is ie he......... we gaan hem vandaag meteen behandelen voor de luis..zo seu.. ze zitten alemaal heelmaal onder, gelukkig hij nog t minste

Gast903

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 11:52

stef schreef:
heb je die zwartbonte nou ook gekocht??? Die is er naar mijn idee slechter aan to dan die voorste. Hoe staan ze op de hoefjes? Is dat nog wat?

die zwartbonte hebben we ind ook meegenomen , t beesje is erg zwak en heeft verschrikkelijk veel bloedarmoede door die 10000000 luizen die er over heen lopen Ik heb echt nog nooit zoveel luizen bij elkaar gezien!! Hun beentjes zijn netjes alleen moeten ze naar de smid.. Sonja Belgium word hoogstwaarscheinlijk de nieuwe eigenaar van t kleine ding die zwartbonte blijft bij t meisje die haar gekocht heeft.

Gast903

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 22:12

stef schreef:
dat valt wel mee annetje. Op mijn vorige stal hadden ook 2 shets luis, terwijl die gewoon normaal verzorgt werden en in de verste verte niet op dit paardje leken

ind mexxx heeft ook luisjes en die is prima gezond... Maar ze zijn ind erg zielig... en erg verwaarloost, Die merrie red het wel hoor ze eet en drinkt goed en wandelt nog rond.. mocht ze echt erg achteruit gaan halen we natuurlijk de da er weer bij,..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie