hoe krijg je spierpijn?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

hoe krijg je spierpijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 18:34

Nou zo dus... doe je beugels extra kort zodat je als je staat je knieen tegen elkaar aan kan doen! en racen maar...! (pas wel op met je evenwicht)

Afbeelding
Dit is Elleke (carlos op bokt) op Liberty...

Afbeelding
Dit is Wietske (jumpertje op bokt) met Carlos...

Afbeelding
Wiets kan ook een bochtje maken !!! Cool

Afbeelding
En als laatste ben ik op Melvin... die toch niet echt een racepony is want in galop ging hij bokken en zonder benen is dat best moeilijk uit zitten he elleke!!! Tong uitsteken


Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 18:41

dit krijg je als je eerst voltige oefeningen gaat doen met zadel en opeens het idee krijgt ... Laten we jockey spelen... maar is erg zwaar voor de benen hoor echt knap van die jockeymensjes en ook je evenwicht wordt een stuk minder.. daar is het ook wel een goede oefening voor Knipoog

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 19:22

ja het is echt grappig om te doen.. het begon bij mij op texel een paar jaar geleden toen ik met een groep kinderen die daar op ponykamp waren naar buiten ging... ik zat op een zadel waar de beugels heeeeel kort konden en hoppa daar ging ik.... echt geweldig... maar voel mijn beentjes nu wel hoor...!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 20:00

PintoNatal schreef:
hahaha, ik heb ook nog zulke foto;s


jaaa laten zien.... gelukkig zijn er meer mensen die dit doen... zo voelen wij ons nog redelijk normaal!!!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 08:57

haha begin maar vast te eten want mijn spierpijn valt nog best mee... gister voelde ik mijn benen wel maar heb in een warm bad gezeten en nu lijken ze niet zo heel erg meer...

het is best moeilijk sturen op melvin daar heb je je benen zo hard bij nodig... in galop vond hij het echt zo grappig dat ie ging bokken dus dat hebben we maar even niet gedaan....Haha! maar probeer het eens het is echt lachen je ligt er eerder naast van de slappe lach!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 10:19

haha ja die zweetbladen ja... maar we moeten eerstnog even heelveel oefenenvoor onze eerste race! we moeten eerst maar eens dit een paar ronden vol houden...Haha!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 11:21

Ik zou er maar wat sla bij eten voor het verfrissen van een oud capje! ach en daar kan ook wel een flinke dot mayo overheen hoor... eet smakelijk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers