Vervolg Samber!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 08:42

Wat een droppie he?! *glimt van trots*
En wat sta ik weer charmant op de foto's!!! (Bedankt Ineke! Grijnz!)
Hij is welliswaar niet van mij, maar soms ben ik zo trots op die maffe bok, dat het haast voelt of 'ie van mezelf is!!!!

Maar gelukkig heb ik een zoon van 'm, die minstens net zo mooi is, grinnik! (alleen niet bont!)



Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 10:23

Citaat:
Op 2001-07-22 23:04, schreef Mytens:
Hahahah met een merrie in de buurt staat Samber gewoon op rust hahahahaha



Foutje: hij staat niet echt op rust, hij had die merrie echt wel in de gaten, maar hij ontlast zijn gevoelige pootje...

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 11:18

Jura/Mytens:
als het niet kon, dan zou ik het nooit gedaan hebben! Frusty
jammer dat jullie niet meer vertrouwen hebben, ik dacht ook dat duidelijk te zien was dat het bokkie plezier had????? Maar ja, hoe moet ik het nu zeggen: het pootje is niet meer perfect, maar tijdens het rijden heeft hij geen last, tenminste wanneer je er rekening mee houdt: dat houdt in: draf of rechtergalopje. Wanneer je daar rekening mee houdt, kun je met Sam van hier naar Amsterdan rijden en weer terug! Mijnheer had echtter al een tijdje niets gedaan en had zelf nogal wat praatjes, o.a. een bokje en een pasassage en daar had 'ie op het moment dat deze foto genomen werd denk ik een beetje spijt van....

ik voel mij eerlijk gezegd een beetje beledigd, dat ik een paard zou hebben laten rijden terwijl dat niet zou kunnen.......want dat zou ik echt nooit doen! Niet bij een paard van zmezelf, en ook zeer zeker niet bij een paard van een ander!!!!

Ik hoop dat ik het nu wat beter heb uitgelegd?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers