Wat doe je op een zonnige dag met een goed humeur?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Wat doe je op een zonnige dag met een goed humeur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 20:47

Je pakt je vriendje bij de arm, geeft hem een digitale camera en een fiets. Zadelt je paard en gaat op pad! Maar als je in een melige bui bent krijg je hele rare foto's!!

Afbeelding Zullen we gaan, ik ben klaar!!
(hoe vinden jullie mijn nieuwe pittige bruine setje Haha! )

Afbeelding Weer dat lange pad, Zullen we een galopje wagen?

Afbeelding Volgens mijn vriend gingen we erg hard, hij is na deze foto gestopt om even uit te hijgen.

Afbeelding Het wachten is natuurlijk op de fotograaf!

Afbeelding Ha, de fotograaf is weer vlakbij Haha!

En toen moesten we nog een heeel eind terug naar huis, (een half uur - drie kwartier) Eerst maar even in draf, maar aangezien bram geen haast had ging het erg langzaam en verveel je je natuurlijk snel. Dus gingen we dingen verzinnen om de tijd sneller te laten gaan. Wij hadden een lol, maar de mensen die ons voorbij of langs gingen nog meer Haha!

Afbeelding De vogeltjesdans!

Afbeelding Eeeuuuhhhhmmm......

En ondertussen draafde bram op z'n gemakje door en fietste mijn vriendje op z'n gemakje mee.

Afbeelding I AM THE QUEEN OF THE WORLD!!!!

Afbeelding Euh.. ja geen commentaar denk ik Haha!

Afbeelding Je kan m'n kont kussen :p

Toen waren we bijna thuis, het laatste stukje was helaas niet vastlegbaar op camera, maar dan hadden we een eigenlijk een geluidsrecorder moeten hebben!

Afbeelding Lekker thuis, nog even in de bak rondlopen en heerlijk rollen!

Dat waren ze weer! o/

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 21:21

promptertje schreef:
Leuke foto's Ymke, en dat bruin staat goed. Ligt je zadel alleen niet erg ver naar voren op foto 1? Het laagste punt zit zo niet in het midden - misschien voor Bram wat ongemakkelijk? (Hoewel-ie er op de rijfoto's geen moeite mee lijkt te hebben Haha!)


dit is een leenzadel van een stalgenootje! Hij ligt inderdaad niet helemaal goed, maar ik hoop deze week weer in m'n eigen zadeltje te kunnen klimmen. Het zadel glijdt trouwens een beetje dus ik denk dat die op de rijfoto's wel een stuk naar achter is gegleden!

Ik ben echt blij met m'n bruine setje. Bram heeft ook bruine stipjes op zijn huid dus dat kleurt mooi Party!!

Assie, die vriendjes zijn verkrijgbaar in soest, maar deze is al bezet Lovers Haha!

Misschien laten we hem wel uit vergroten! Hij lijkt namelijk net gephotoshopt, maar hij is echt gemaakt

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 00:23

Die rijbroek was toevallig Schijnheilig

Ben ineens setjes gek, de rest is leuk maar ben toch wel erg verliefd op m'n pittige bruine setje Tong uitsteken

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 12:54

Nou, er waren een stelletje (man&vrouw) met een kindje voorop en die bleven maar omkijken. Ze vonden het erg raar dat wij zo'n lol hadden geloof ik *LOL*

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 16:01

Meryl schreef:
Leuke foto`s

Je hebt wel erg veel vertrouwen in je pony of niet? Zonder cap en zonder handen...


Soms niet hoor. Hij kan zo debiel doen. Gelukkig voel je op het moment dat je erop stapt in wat voor bui hij os. Nu dus in een rustige, hij draafde zo ontzettend rustig en er kwamen alleen wat fietsers langs ,voor de rest geen verkeer. Dus was het wel aanvaardbaar om even te stunten. Er zijn nog een paar foto's dat ik op de kop hang, en een paar foto's dat ik heeel bang kijk (zwanen) maar die durf ik niet neer te zetten *LOL*

Het viel me trouwens op dat me dikke pony op elke foto met z'n oren naar voren loopt. Hij vind het allemaal wel best geloof ik Lovers

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers