Mijn Meissie (met gelukte foto's!)en als veulen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 15:29

Ooit zou ik een eigen paard kopen, en dat zou zeker geen merrie of een vos worden...
Hier is ze dan: Talida, een koffievos (al zou je het niet zeggen) van nu 15 maanden oud. Ik heb haar van de fokker gekocht toen ze 1 jaar precies was.
We moesten allebei in het begin wat wennen, maar nu ruil ik haar voor al het goud op de wereld niet meer in!
[img]../upload/945/talida_mei2_50(nil)g[/img]
[img]../upload/945/talida_mei450(nil)g[/img]
[img]../upload/945/talida2001050(nil)g[/img]
[img]../upload/945/talida_mei3_50(nil)g[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Talida op 2001-08-02 12:24 ]</font>


Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 15:32

oops ik geloof niet dat de plaatjes lukken


iemand met advies? ik heb precies gedaan zoals het beschreven stond en ze ge upload bij bokt

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Talida op 2001-08-01 15:36 ]</font>

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 16:12

welke foto's zijn nog een kruisje, misschien dat ik die anders heb gedaan ofzo. zelf zie ik helemaal niets...
en ja, heel vaag heeft ze bijna zwarte manen, maar ze is in het stamboek ingeschreven als vos....

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 20:52

Tja, ik geloof echt dat ze qua kleur een beetje raar in elkaar zit, over haar hele lijf heeft ze donker bruin/zwarte vlekken, en bij haar flanken af en toe wat witte haren... Haar moeder heeft veel wit (benen en hoofd, koffievos) en paps is een bruine, dus ze is echt een mengelmoes. Zit niet echt draversbloed in dacht ik (lancetXwisconsin).

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 21:33

volgens dr paspoort staat ze geregistreerd als 'donkere vos', dus ik heb of de verkeerde meegekregen, of de paspoortmeneer was een beetje kippig of ze is gewoon een nieuw soort vos:o). ben wel blij dat ze niet 'gewoon' vos is (zonder iemand voor zijn hoofd te stoten hoor, ieder zijn smaak toch?)Naja het maakt ook niks uit, als ze maar lief is toch?

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 12:23

hier nog een foto dat ze 3 maanden is met mams

[img]../upload/945/talida200006.jpg[/img]


Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 15:35

die shet heet hercules, geweldig he!
alleen is het (zeker met voer in de buurt ) best wel een jaloers kreng. In het begin was talida nog veel meer onder de indruk van alles en iedereen, en toen is ze achterna gezeten door hem en sprong ze zo de bak uit (hek van ruim 1m). de landing was nog niet helemaal perfect (ahum, een flinke koprol), maar volgens mij wordt het wle en springerd.
De shet staat nu in het landje naast haar, maar ze heeft ondertussen praatjes voor 10 dus ik denk niet dat ze het nog pikt van hem


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, SentiBot en 43 bezoekers