Paar mooie foto's van Graziano's koppie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Paar mooie foto's van Graziano's koppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 21:42

Gras gaat er deze zomer stukken beter uitzien dan vorig jaar, hij zit mooi in z'n vacht en is allang niet meer zo naar mager als toen Lachen.

Na het rijden wilde zaterdag ik een paar foto's met zadel maken, maar het was toen erg bewolkt en Grasmans wilde niet stilstaan *hij had voer in zijn bak Clown *.

Dan krijg je meer dit soort effecten:

Nee nee nee, ik wil niet stilstaan en ook niet in de camera kijken


Afbeelding

* In het echt kleuren die bandages trouwens veel beter bij de sjabrak, zo lijkt het nergens naar Tong uitsteken*

Moet dit nou... *snielige, snielige ik*

Afbeelding

De rest zal ik jullie maar besparen, ook met een hoog *ik ben erg zielig* gehalte Haha!.

'smiddags mocht meneer nog even buiten spelen in de paddock.. En toen scheen het zonnetje Cool
Toen ik de paddock in kwam betrapte ik Mister op dít...:

Ik kuilen graven? Nooit Pling

Afbeelding

*hij stond echt een heel stuk met z'n voorbenen in een zelf gegraven kuil }> *

Jeetje wat baal ik ervan dat hier zijn neus niet helemaal opstaat.. Vind hem erg leuk.

Afbeelding


Hier deed hij net z'n hoofd omlaag, krijg je meteen zo'n giraffe-idee Tong uitsteken.

Afbeelding


Ook een leuke hobby natuurlijk Vork

Afbeelding


Schattig Lachen

Afbeelding


Wat doe je als je samen met je paard op de foto wilt, maar je paard er stukken leuker op staat dan jij? Juist, gewoon jezelf eraf knippen, valt toch niet op Schijnheilig Haha!.
Gras is hier weer echt helemaal Flappieee Lachen

Afbeelding


En tot slot, diegene die ik zelf absoluut het mooiste vind...

Afbeelding

Graziano en Jive, echte vriendjes Lovers
*en mijn maffe paardebeest moet zijn tong er uiteraard weer uithangen , maar dat terzijde Nerd *

Ik hoop binnenkort weer eens goede rijfoto's (of iig actiefoto's Knipoog) te kunnen laten zien.
Maar vinden jullie Gras (nouja, op de foto's zie je vooral hoofd, maar goed Haha!) er ook niet beter uit zien? Lachen

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 14:17

Bedankt voor de leuke reacties allemaal! Lovers

Die laatste, daar wil ik zeker wat mee doen.. Laten uitvergroten denk ik, ik wilde toch al een paar foto's van Gras laten uitvergroten Lachen.
Binnenkort ga ik eens een hele serie van Gras en Jive maken (als het mooi weer is Knipoog), die kunnen namelijk erg leuk doen met z'n 2en.

Deze foto van Gras en Jive heeft Debra (Jive op bokt) trouwens gemaakt Haha!. Die kan echt supermooie foto's maken Cool *is ook mijn personal rijfoto fotograaf Knipoog*

Eef, je moét snel langskomen hoor!!

Dorien, ik wil Cherise ook nog wel een keertje meeten hoor (en jou natuurlijk Knipoog), mét camera.

Jurga, Gras heeft idd mega flaporen Nerd . Dat hoort bij hem, grote oren= Grassie Lachen

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 19:59

Tinne schreef:
Maarruhm... pb eens even de foto waar jij eigenlijk wel bij op stond, die wil ik toch wel even zien hoor Knipoog Want Grasje staat daar zooo kjoetie op *eennalaatste dus Knipoog* IK WIL DIE ZIEN!! En wel in originele staat *dus niet met een erafgeknipte Maaikie Haha!*


Uhm, weet je wel wat je vraagt San? }>
Ik sta daar zo erg op dat zelfs Mr Lex hem niet te zien krijgt Tong uitsteken.
Maar ik zal Uw verzoek in overweging nemen Schijnheilig

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 11:07

Jaa, jullie moeten zeker allebei weer eens langskomen!!
Altijd leuk Lachen

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers