bij de bokker thuis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 23:52

Help, wat een nette kamers zijn dat allemaal, ik durf meteen niet meer Bloos

Die keuken van RK, op mijn (lelijke) witte kastjes staan altijd zwarte strepen van kattenpoten die op het aanrecht zijn gesprongen, als ik ze wegpoets staan ze er vijf minuten later weer Haha!
Ik zag wel dezelfde tafel als ik heb in het huis van RK, alleen zit die van mij onder de putten en krassen.

Soms denk ik wel eens dat een rijtjeshuis zonder dieren mijn meest gehate klus, het huishouden, een stuk minder bewerkelijk zou maken maar de realiteit is dat ik toch wel erg graag op een boerderij woon met te veel dieren Scheve mond

Kijk, zo zit mijn keuken er meestal uit (behalve de Shet dan, die staat er gelukkig niet altijd). Let vooral op het pak aardbeiendrink wat niet in de prullenbak is gedaan maar halverwege de deksel is blijven steken Haha!
Afbeelding


Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 19:11

Volgens mij ben ik tot nu toe de enige met zo'n zooi Bloos Wat een mooie huizen hebben jullie allemaal. Dat van Barb is inderdaad ook fantastisch mooi.
En Gijsenkim, jij woont in mijn favoriete stad in het westen, zullen we een maandje ruilen? Daarna vlieg je vast weer dankbaar naar je eigen huis Haha!

Echt, ik vind het fantastisch zo'n boerderij maar ik krijg het gewoon niet netjes Scheve mond

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 68 bezoekers