foto's van Fresia mijn overleden paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-01 18:35

[img]../upload/732/fresia.jpg[/img] Dit zijn ik en Fresia dressuur aan het rijden [img]../upload/732/fresia3.jpg[/img] Ik en Fresia toen ik haar pas had [img]../upload/732/fresia4.jpg[/img] Hier zijn wij aan het springen [img]../upload/732/fresia5.jpg[/img] en vrijspringen

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance



Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 09:18

Ze is vorig jaar rond pasen overleden,ze had een been gebroken in de wei,er was niks meer aan te doen ik heb haar moeten laten inslapen,ik heb heel veel verdriet gehad maar nu ben ik er wel een beetje overheen met mijn nieuw paard.Het was een Franse draver en ze was nog maar 12,ik had ze pas een jaar.Ik dacht ik zal iedereen is laten zien wat een fantastisch paardje Fresia was.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-01 11:44

[img]../upload/732/majestic.jpg[/img][img]../upload/732/majestic_casandra.jpg[/img] Dit is mijn nieuw paard,ik weet niet wat ras hij is maar de meeste mensen zeggen dat er veel volbloed moet inzitten,hij is nu ongeveer 5 en ik heb hem zelf ingereden Ps dat meisje is een vriendin

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 28 bezoekers