Updatefoto's van ons kerk-appartement

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Updatefoto's van ons kerk-appartement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 21:57

Prima is van de week foto's wezen maken van de binnenkant van ons aanstaande nieuwe appartement, dit is het resultaat.

De hal die we samen met 1 andere bewoner moeten delen, we krijgen dus een liftuitgand voor alleen onze 2 woningen.
Afbeelding

Kijkje in onze slaapkamer Haha!
Afbeelding

Vanuit onze slaapkamer richting de gang op gekeken
Afbeelding

Vanuit de woonkamer gezien, de keuken
Afbeelding

Wederom de keuken en een klein stukje van het inpandige balkon
Afbeelding

Het inpandigebalkon, oftewel een Loggia, gezien vanuit de tweede slaapkamer
Afbeelding

De tweede slaapkamer die we dus waarschijnlijk als eetkamer en computerkamer gaan gebruiken (komt ook gezellig een piano te staan, kan ik eindelijk weer eens een beetje muziek maken )
Afbeelding

Nou, laat jullie reacties er maar op los Knipoog

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:59

Hey, das wel heel speciaal! Lachen Ik vind het wel mooi en origineel.Ben benieuwd als het klaar is!
xxx

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:59

Ik vind het echt gaaf... Lachen bij de kwantum verkopen ze kerkkaarsen met 29 branduren... (moest ik inene aan denken Lachen )

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:00

ja idd wat KimS zei
ook foto's als het klaar is?

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:01

Leuk die bogen door het huis. Zeker heel origineel Lachen

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:02

wow het ziet er al zo anders uit! Echt super! Heel apart enzo, ik ben echt benieuwd hoe het eruit ziet als het ingericht is en zo!

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:03

Ik blijf het een prachtig appartement vinden. Alleen is het wel heel jammer dat ze alle tussenwanden met gipsplaat lijken te hebben gemaakt? Dat wordt straks een ramp met dingen aan de muur hangen.

Maar een aparte woning hebben jullie straks zeker, geweldig die bogen!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 22:08

Percy schreef:
Ik blijf het een prachtig appartement vinden. Alleen is het wel heel jammer dat ze alle tussenwanden met gipsplaat lijken te hebben gemaakt? Dat wordt straks een ramp met dingen aan de muur hangen.


Hier moest ik even hard om lachen *LOL* Prima zei namelijk dat ik erbij moest zetten dat we het wel jammer vinden dat ze veel gipsplaat hebben gebruikt. Je bent dus een heel oplettende kijker Knipoog

Naast het ophangen van dingen zijn we wel een beetje bezorgd over eventuele geluidsoverlast cq gehorigheid. Maarja dat zullen we wel gauw genoeg merken als we erin zitten.

Uiteraard blijven we foto's maken, ik hoop gauw foto's te hebben van de badkamer en toilet want die zullen heel gaaf worden (al zeg ik het zelf Haha! ) En er komt natuurlijk een housewarmingparty Haha!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:10

luek maar wel heel apart maar er valt zeker iets moois van te maken volgens mij Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:12

Ons hele huis is van een of ander gipsvezelplaat...
Als je op had gelet dan zie je dat veel dingen hangen met punaises Haha!
Verder is het als je werkt met paraplu(?)pluggen weinig probleem.

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:26

heel gaaf! en oppassen met die gipsplaten ga er niet tegen aan hangen beuken en weet ik veel watten want dan lig je er door heen hoor Haha!
haha grapje hoor het zal wel stevig zijn maar moest er gelijk aan denken

maar ik vind het echt heel mooi! als ik ooit de kans zou krijgen om in een kerk te wonen zal ik het ook gelijk doen (wel net zo'n mooie als deze natuurlijk)! echt super!

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:28

[quote="napoleon]Naast het ophangen van dingen zijn we wel een beetje bezorgd over eventuele geluidsoverlast cq gehorigheid. Maarja dat zullen we wel gauw genoeg merken als we erin zitten.
[/quote]

Daar dacht ik ook nog aan ja, maar ik wilde natuurlijk niet te negatief worden op ITP Knipoog Haha!

Maar tussen jullie appartement en dat van de buren zitten toch hopelijk wel gewone muren?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 22:42

Percy schreef:
Maar tussen jullie appartement en dat van de buren zitten toch hopelijk wel gewone muren?


Ahum daar zitten dus dubbele gipswanden met glaswolisolatie, maar de binnenmuren zijn gewoone enkel. Ben erg benieuwd want ik ben echt een neuroot met geluiden, helaam s'nachts Frusty

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:47

Het is wel heel apart. Ik denk dat je je inrichtingsstijl er ook een beetje naar moet aanpassen. Je kunt niet koel-techno-bauhaus met veel chroom en zwart leer gaan werken, met die bogen erin. Mogen de bogen trouwens nog geverfd worden (niet dat ik dat zou doen, ze zijn veel te mooi zo) of ben je verplicht het zo te laten? Dit i.v.m. het ooit nog terugbrengen in de originele staat?

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:47

Wat een ongelooflijk cool appartement, heel apart, ben heel benieuwd hoe het straks wordt! Wat voor een inrichting er in komt enzo...

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:59

napoleon"]
[quote="Percy schreef:
Maar tussen jullie appartement en dat van de buren zitten toch hopelijk wel gewone muren?


Ahum daar zitten dus dubbele gipswanden met glaswolisolatie, maar de binnenmuren zijn gewoone enkel. Ben erg benieuwd want ik ben echt een neuroot met geluiden, helaam s'nachts Frusty
[/quote]

In geval van nood kan je er altijd nog een muurtje van gasbetonblokken tegen aan zetten maar dan ben je nog zelf aan het klussen en dat zal vast de bedoeling niet zijn.

Ik ben ook wel heel benieuwd hoe jullie het gaan inrichten, mijn schoonmoeder heeft nog van die leuke bidstoeltjes staan. Die zouden daar wel mooi passen Lachen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 23:00

We mogen gewoon alles schilderen als we dat willen maar in eerste instantie houden we het zoals het nu is met strakke witte muren.

Verder komt er een Wenge (bruin met spierwit) badkamer en toilet in met een heel mooi strak bad en hebben we onlangs een hele strakke grijsgroene met melkglas keuken uitgezocht met kersenhout daar komt dan een roestvrijstalen kookfornuis in te staan van 90cm breed, kan ik eindelijk mijn kookkunsten eens waarmaken Haha!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 23:05

Het is echt heel mooi Wanneer kunnen jullie erin?

Die bogen lijken trouwens wel erg laag bij de grond. Ga je daar niet steeds je kop aan stoten, of zijn jullie maar 1.60m? Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 23:16

lis schreef:
Het is echt heel mooi Wanneer kunnen jullie erin?

Die bogen lijken trouwens wel erg laag bij de grond. Ga je daar niet steeds je kop aan stoten, of zijn jullie maar 1.60m? Haha!


We kunnen er hopelijk 1 augustus in want op die datum moeten we ons oude appartement uit Haha!

Prima is 1.85 en ik ben 1.76 lang, het word dus wel oppassen met ons hoofd, speciaal Prima's hoofd want die steekt 10cm hoger uit dan die van mij }>

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 23:47

Wat een origineel huis gaan jullie krijgen zeg!
Ik wil wel een keertje langskomen als het af is hoor!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 23:59

Wat een leuk huisssssss Kwijl
Ik is zwaar jaloers op jullie Knipoog

Wanneer is het helemaal klaar?

Greetsz Sily

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 00:02

Wauw! Dit is wel ontzettend gaaf zeg Kwijl !! Jullie zijn echt te benijden; ik vind het met die bogen erg mooi !! Weet je al wat voor buren jullie krijgen ?? (met het oog op evtl. geluidsoverlast Knipoog !). Kunnen jullie het aannemersbedrijf die dit verbouwd, niet vragen of er iig een goede isolerende muur tussen de twee appartementen kan komen, of is het daarvoor nu al te laat ?? Ik ben benieuwd naar de volgende foto´s Lachen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 00:03

Heel erg leuk, lijkt wel wat op de kerk in hilversum die verbouwd is tot meerdere appartementen.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 01:34

Oh wat gaaf zeg! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat Knipoog

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 09:25

Ik zeg gewoon niks meer, ik vind het zo ontzettend mooi met al die stenen!!