geinig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

geinig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 20:40

Afbeelding
is ie niet schattig?
Zijn moeder heeft de geboorte niet overleefd Huilen En nu is het een flessekind. Hij is inmiddels 1,5 jaar oud, en nog steeds geen normaal paard.


sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 10:16

Moeders was al een week niet goed. Ik ken mijn paardje, en zag dat, Elke dag heb ik de veearts gebeld, en die kwam dan weer langs. Alles hebben we onderzocht, maar niks gevonden. Op een dag ging het zo slecht, dat ik me ernstig zorgen maakte of ze het wel ging overleven, de geboorte. Ik heb toen de veearts met spoed laten komen, en die zei weer als jij zegt dat dit niet normaal is, zal het wel zo zijn, maar echt veel kon hij niet ontdekken. Ik wou dat het veulen eruit gehaald werd. Na overleg met zijn baas ging hij aan de gang. Moedres kon zelf helemaal niks doen, en de geboorte was een nachtmerrie Huilen
Toen eindelijk het veulen ernaast lag begon ze toch te persen. Dat was niet goed. Ze was van binnen aan het bloeden, en de details van wat er is gebeurd zal ik iedereen besparen, maar ik heb het er nog moeilijk mee. De volgende dag heb ik haar in laten slapen, ze kon niet meer.
Dankzij mijn onwijs goede veearts heeft het veulen het overleefd, en heeft moeders nog een halve dag haar veulen mogen meemaken.
Huilen

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 11:55

Ben ik ook super blij mee. Alleen krijg ik nu de problemen met een flessekind...
Hij denkt nog steeds dat ik z'n moeder ben. Dat gaat er niet meer uit. Voor hem zou het veel beter zijn als hij naar een nieuwe baas ging.
Maar ik doe hem dus alleen weg als ik die ook kan vinden. (met pijn in mijn hart)

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 14:57

Dat was mijn idee ook. Ik heb hem naar de opfok gebracht toen hij 1 werd. Hij heeft heel erg veel geleerd, en is ook erg veranderd, maar op de een of andere manier wil het maar niet 100% lukken. Hij gaat 2e week van mei weer naar de opfok. Weg van mij, en weg van de mensen, want die komen daar bijna niet. Alleen de weide eigenaren.
Het grootste probleem is nog wel dat hij zowat geen vluchtgedrag heeft.
En dat heb je overal voor nodig. Kom je ook pas achter als je zoiets mee maakt.


sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 19:28

Hahaha nee mijn moeder vond het echt heel leuk. Ze heeft hem zelfs de inhoud van de ijskast en de fuitschaal en de koektrommel laten zien.... Haha!
Hij stapte netjes om de GLAZEN tafel heen, en heeft de fles toen in de keuken gehad.
Tja is eigenlijk niet goed voor hem, maar op zo'n moment heeft mijn moeder echt haar moeder gevoelens weer, en zou ze hem zo in bed nemen. Hij was alleen wat groot...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers