Showhoofdstel gemaakt..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Showhoofdstel gemaakt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:34

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb zelf een showhoofdstel gemaakt.. aangezien het mij anders erg duur werd... nu nog een mooibitje er aan en klaar!! Ik hoop dat het allemaal past... ga morgen passen...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 10:09

Hej Thanks voor jullie reacties..

Het "ding" op zijn neus is ter versiering zoals je bij porutgeese hoofdstellen nogweleens ziet...ook Croilo's hebben vaak een hoofdstel om met zoeen "kruis" over het voorhoofd... vond het weleen leuk iedee om dat te doen.. Vanmiddag maak ik foto'svan ry dat ie m om heeft...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 10:17

dapperdier schreef:

Zullen we samen een bedrijfje beginnen?



whahaha ja goed hoor!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:10

Afbeelding

En dit bitje heb ik in gedachte.. vin dalleen t mondstuk erg dun , maar daar plak ik wel van dat zeemspul omheen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:21

stef schreef:
dat bit vind ik gaaf! Ik durf zelf niet met scharen te rijden (vind ze te scherp) maar ik vind ze zoooo mooi!


ja hij is gaaf he!!! gelukkig is er een bokker zo lief om hem te halen voor mij.. aangezien de verzendkosten van deze winkel 14 euro bedraagd!! hoop hem volgende week te hebben...

Maak me alleen een beetje zoregn om de ringetjes waard e teugels aan moeten , dat lijken wel sleutelhangerringetjes( leuk voor galgje Haha! ) zo op de foto... Maar dat verander ik dan desnoods wel...

En tja scharen zijn ind scherp,maar met een zachte hand moet het geen probleem zijn.. en ach, dan heb ik m tenminste goed onder controle tijdens de show's Knipoog Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:29

Heb m even buiten aan de waslijn gehangen Haha!

Afbeelding
Afbeelding

Hoop dat ie nu wat duidelijker is voor jullie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:56

Sjuimpje"]
[quote="Debo schreef:
En tja scharen zijn ind scherp,maar met een zachte hand moet het geen probleem zijn.. en ach, dan heb ik m tenminste goed onder controle tijdens de show's Knipoog Tong uitsteken

Als je zo'n vertrouwensband hebt met je paard zoals die bij VD nodig zou zijn heb je ook niet die stang nodig om hem onder controle te houden Verward
[/quote]


zucht.............. er staan toch deze: Knipoog Tong uitsteken smilies achter......... ik maak dus een geintje........ Pff...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:55

Sily schreef:
WOW Kwijl

Mooi bitje, jij gaat de show wel stelen Knipoog

Greetsz Sily


Speciaal voor als jullie komen de 6de Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:38


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 16:45

IK ga NU naar ry toe dus over een uurtje of 3 de foto's Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 22 bezoekers