Onze nieuwe aanwinst! (Cocker Spaniel)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Onze nieuwe aanwinst! (Cocker Spaniel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 10:14

Hier is hij dan onze nieuwe aanwinst! Hij is nu 2 1/2 week oud en komt voor of na het paasweekend naar ons toe!!!

Wat een Snoepie he? *LOL*



Afbeelding


Afbeelding

Wat vinden jullie van hem?

Groetjes.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:16

Het is echt een snoepie!!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:20

Is dat een hond of een cavia?

Wat een scheetje zeg! Als ik zulke foto's zie krijg ik altijd gelijk weer 'aanschaf-drang', misschien toch vanmiddag eens aan moeders laten zien Haha!

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 10:22

Sjuimpje schreef:
Is dat een hond of een cavia?

Wat een scheetje zeg! Als ik zulke foto's zie krijg ik altijd gelijk weer 'aanschaf-drang', misschien toch vanmiddag eens aan moeders laten zien Haha!


Over een paar weekjes zal het op een echt hondje gaan lijke nu is het inderdaad net een grote Cavia!!!
Ze hebben nog 1 pup dussssssss.......... *LOL*

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:28

Whahahaha, op de eerste foto lijkt ie echt op een cavia!

Kwijl Wat een schatje!!! Kwijl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:30

JOEPIE, weer een puppy-topic!! Lovers Mijn hartje smelt weer.....Die is nog heel errug klein hè? Wat een heerlijk droppie

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:31

aaaaah god wat lief! Cockers vind ik echt zo leuk!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:45

Pfff, een Cocker is voorlopig nog niet aan de beurt, eerst nog een Boerboel en dan een Cairn/Norwich.
Alhoewel, als ik zo naar die foto's kijk ben ik niet meer zo zeker van mijn zaak

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:45

Ach, wat een dropke.... Als ze nog zo klein zijn vind ik Cockers best wel leuk maar sinds ik Chester heb leren kennen heb ik helaas een grote afkeer voor volwassen Cockers. Nou is hij vast een uitzondering geweest met zijn agressieve gedrag maar toch..... voor mij nooit maar dan ook nooit een Cocker Maar deze ziet er wel heel lief uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:47

Sjuimpje schreef:
Pfff, een Cocker is voorlopig nog niet aan de beurt, eerst nog een Boerboel en dan een Cairn/Norwich.
Alhoewel, als ik zo naar die foto's kijk ben ik niet meer zo zeker van mijn zaak


Hahaha, je lijkt mij wel!! *LOL* Helaas heb ik een vriend, die mij af en toe effies terugfluit.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:57

gewedlig!
wat een snoepie!
die cockers zijn altijd zo leuk..heb zelf een mini (cavelier King Charles)
alhoewel de jouwe nu ook wel heel mini is..Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:59

Een prachtige zwartbonte cocker! zo onweerstaanbaar! Het kan best zijn dat ik ooit nog eens zo'n hond neem.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 11:07

Eerst oude opmaken hè Desiree? Knipoog
(Zegt mijn moeder ook altijd.. *zucht*)

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 11:09

flettie schreef:
Ach, wat een dropke.... Als ze nog zo klein zijn vind ik Cockers best wel leuk maar sinds ik Chester heb leren kennen heb ik helaas een grote afkeer voor volwassen Cockers. Nou is hij vast een uitzondering geweest met zijn agressieve gedrag maar toch..... voor mij nooit maar dan ook nooit een Cocker Maar deze ziet er wel heel lief uit

Wij hebben ook een Cocker en dat is de liefste hond die we ooit gehad hebben. (we hebben rottweilers, een dalmatiër, een herder, een teckel, een labrador, een poedel en een vuilnisbakje gehad)
Ze is een beetje een mietje, zou zelfs niet eens grommen, laat staan bijten.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 11:12

Wat een dropje! Echt superlief! En nog zo jong..pas 2 1/2 week Lovers
Maar ik heb eens gehoord dat die Cocker Spaniëls soms de neiging hebben overal aan te gaan bijten?:? Bij ons in de buurt heeft een mevrouw er ook zo een en die bijt wel overal aan! ...

Edit: ff typfouten eruit gehaald Haha!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 11:14

aaahhhhhhhhh wat een schatje Kwijl
Die laatste foto is net als met de Lion King, hoe gaat ie heten??

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 11:19

Wij hebben vroeger ook een Cocker gehad, een rooie.
Een schat van een hond, hij luisterde echter alleen naar mijn moeder en dat was wel eens lastig als ik hem uitliet, maar ik was toen ook nog erg jong. Als ik hem los had en hij had geen zin meer, ging hij gewoon naar huis. Haha!
Vorige week zag ik in de dierenwinkel een zwart/bonte Cocker van een week of zes. Oeioeioei, wat ben ik blij dat ik dan in een flat woon en overdag nauwelijks thuis ben.
Weet iemand of dat inmiddels mag, kittens en puppies in dierenwinkels?
Ze vliegen nog harder de winkel uit als het hondenvoer heb ik het idee. Als ik er een paar dagen later kom, zijn alle 'oude' hondjes weg en zitten er weer allemaal nieuwe. (Ook veel russels trouwens). Dat moeten toch haast wel impuls aankopen zijn?

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 11:20

Feetje schreef:
Wat een dropje! Echt superlief! En nog zo jong..pas 2 1/2 week Lovers
Maar ik heb eens gehoord dat die Cocker Spaniëls soms de neiging hebben overal aan te gaan bijten?:? Bij ons in de buurt heeft een mevrouw er ook zo een en die bijt wel overal aan! ...

Edit: ff typfouten eruit gehaald Haha!


Hij gaat de eerste maanden de bench in als we niet thuis zijn, met oog op zindelijk maken.

Ik hoop niet dat het een bijtgraag monstertje gaat worden maar dat komt wel goed!!!!! Haha!

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 11:26

nikkiemisty schreef:
aaahhhhhhhhh wat een schatje Kwijl
Die laatste foto is net als met de Lion King, hoe gaat ie heten??


We zijn nog druk bezig met namen verzinnen "Diesel" lijkt me wel leukie!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 11:42

Kitty"]
[quote="flettie schreef:
Ach, wat een dropke.... Als ze nog zo klein zijn vind ik Cockers best wel leuk maar sinds ik Chester heb leren kennen heb ik helaas een grote afkeer voor volwassen Cockers. Nou is hij vast een uitzondering geweest met zijn agressieve gedrag maar toch..... voor mij nooit maar dan ook nooit een Cocker Maar deze ziet er wel heel lief uit

Wij hebben ook een Cocker en dat is de liefste hond die we ooit gehad hebben. (we hebben rottweilers, een dalmatiër, een herder, een teckel, een labrador, een poedel en een vuilnisbakje gehad)
Ze is een beetje een mietje, zou zelfs niet eens grommen, laat staan bijten.
[/quote]
Ja, ik weet het. Maar Chester kon er eigenlijk ook weinig aan doen Tot een jaar of 2 was hij hartstikke lief, toen begon hij chagrijnig te worden en te grommen maar deed hij verder niks, een paar maanden later moest je als visite zijnde oppassen want anders viel hij je aan, nog een paar maanden later begon hij de kinderen van het gezin aan te vallen als ze binnenkwamen en kort daarna zelfs de vader Verward Toen hebben ze hem weg gebracht naar DA en in laten slapen omdat het te gevaarlijk werd. Na autopsie bleek dat hij een tumor in zijn hersens had en dat dat waarschijnlijk al een jaar of 2 er zat en dat daardoor zijn gedrag is veranderd. Op het laatst kreeg hij ook epilepsie-aanvallen...... was ook zo zielig Verdrietig Maar voor mij dus nooit een Cocker door die slechte ervaring (idem met die kleine poedels ). Geef mij maar liever een kat Haha!

eponine
Berichten: 1598
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Brabantse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:18

Mijn moeder fokt al jaren cockers en ze zijn allemaal even lief.
Ze zoekt trouwens geode tehuizen voor liefhebbers, voor honden die wegens scheiding ed teruggekomen zijn.
Ze heeft ook nog een heel lief teefje, helemaal wit met een paar zwarte vlekken, en 2 blauwe ogen, dus helaas is ze doof, maar ze is pas een half jaar en superlief.

Ugene2001

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:49

Sjuimpje schreef:
Is dat een hond of een cavia?


Haha dat zat ik ook te denken!!

Echt een schatje!!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 15:00

Wat een scheetje. Op die 1e foto lijkt het net een konijntje.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 15:10

Lovers Wat een droppie Lovers
Lijkt idd. wel een beetje op een cavia Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 15:21

Ach wat een leuk hondje! Lovers Veel plezier ermee!