plaats hier maar haflingers!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 10:34

[img]uploadC:WINDOWSDESKTOPMAX1.jpg[img]

lUKT ME NOG STEEDS NIET
hELP

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!


Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 12:49

[img]../upload/169/max.jpg[/img]
Hier is ie dan

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 12:54

[img]../upload/169/MAX.jpg[/img]
zo dan?

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 13:36

Hehe, Max staat nu geloof ik overal op. Sorry, ben nog aan het oefenen. Bloos Maar ben anders bang dat jullie hem niet zien terwijl hij toch wel leuk is, toch?? Hij is heel lief, maar kan ook vreselijk eigenwijs zijn en z'n zinnetje door proberen te drijven. }> Als ik met hem bezig ben dan zie je hem denken "Wat zal ik nu weer eens gaan uitspoken" Hij is ontzettend ondeugend. Maar daarom ook wel weer erg grappig. *LOL* Hij doet dingen waarvan je helemaal in een deuk ligt. Als ik les heb en Max flikt weer iets mafs dan wordt m'n instructrice boos op me omdat ik serieus moet blijven, maar ik kan er niets aan doen. Hij doet gewoon zulke maffe dingen dat is met geen pen te beschrijven.
Clown Jammer dat ik geen foto heb dat ie en pootje geeft. Dat hadden z'n vorige eigenaar hem geleerd maar ik laat het hem eigenlijk maar weinig doen want hij begint te bedelen. en dat is minder leuk als je onder de stang zijn stal in loopt. Je hebt dan zo een hoef in je gezicht.
Als ik een buitenrit maak, wil ie zelf z'n straatje kiezen. Mag natuurlijk maar hij is me soms te snel af en dan moeten we keren. 1 x vergiste hij zich en toen stonden we op de oprit van een huis van wildvreemden. Bloos Oeps.Hij is dan zo sterk en eigewijs. Hij wil altijd dolgraag voorop lopen maar als ie dan wat "engs"ziet dan wacht ie tot er een ander paard of fiets voorbij komt en dan huppelt ie erachter aan alsof er niets aan de hand is. Schijnheilig
Hij is gek op plassen water. Zelfs als ik hem eromheen wil sturen dendert hij er als een klein kind dwars doorheen. Met dit weer en buitenritten zit ik dan ook altijd tot m'n knien onder de bagger. Scheve mond\
Max is ook kampioen halstertouw knopen losmaken. Wat voor knoop ik er ook inleg, geef hem ff de tijd en hij wandelt vrolijk langs de andere stalen met het touwtje tussen zijn benen.
Wij hebben allemaal een staldeur en een extra stang, maar ik moet altijd ook z'n deurtje dichtdoen. Want anders zakt ie door z'n knieen en schuivt zo onder de stang door en gaat dan bij de andere paarden buurten. Scheve mond\ Eigenlijk flikt ie best wel veel. maar je kan in ieder geval wel met hem lachen. ik wel tenminste. Oh ja, laatst ging ik een buitenrit maken in het bos met een vriendin van me. Ik had een colablikje bij me voor de dorst. Max schrok zich natuurljk helemaal te pletter toen ik het blikje opentrok en belande tussen de beukennootjes. Max stond heel verbaasd te kijken , van mij naar het nog steeds sissende blikje. M'n vriendin viel zowat van haar paard van het lachen. Nou, ik stop er maar mee anders vinden jullie hem helemaal niet zo lief en dat is ie echt wel hoor! Tong uitsteken
groetjes en een hoef van Max

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers