Shadow in het tuig!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 16:33

Voordat ie opgetuigd werd, eerst nog poetsen natuurlijk...
[img]../upload/12/shadow00027.jpg[/img]
[img]../upload/12/shadow00029.jpg[/img]

In het tuig, met Iris
[img]../upload/12/shadow00044.jpg[/img]

Toen ikke buiten erachter
[img]../upload/12/shadow00048.jpg[/img]

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 17:13

Nee dit was verder even om te proberen Jan (die al meerdere pony's voor kar gezet heeft) was er niet en ik wist niet helemaal precies hoe het om moest, alleen zo ongeveer...morgen gaan we het weer doen en is tie er wel bij, dan stelt hij alles goed af enzo.
Bedankt iig dat je het even zegt Party!!

Ja hij heeft geen apart borststuk dat zit inderdaad aan het schofttuig vast, vind ik ook wel apart...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 17:23

Ik vind dat ook niet zo mooi, maar tis mijn pony niet en ik ga geen tuig voor hem kopen dat mogen de eigenaren lekker zelf doen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 17:59

Shadow staat in de Spaanse polder en daar zijn de foto's dus gemaakt Haha!

Goh je bent al de 2e die het vraagt...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 21:06

Nee Cowgirl het hangt niet onderste boven dat weet ik zeker. verder hadden we al wel een paar keer geoefend met alleen het hoofdstel en de leidsels (dus zonder de rest)maar vorig jaar hebben ze al met een band erachter geoefend ook buiten...(toen was ik er alleen niet bij) dus hij wist al zo'n beetje wat de bedoeling was.

_________________
Als de wapens spreken...vervloeken ze de vrede (uit Spits)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-07-14 22:07 ]</font>

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 10:27

Hihi...de eigenaar weet er nog minder af dan ik, dus uitleggen hoe het nou zit dat hoef ik aan haar niet te vragen. Jan zal vandaag het wel goed uitleggen en anders Sanne, want die komt deze hele week om mij te helpen Party!! Party!! Party!!

Enne Pinky Girl ja we hebben inderdaad al een karretje (eigenlijk 2) nr 1 is een prachtig lichtgewicht marathon wagentje waar ook al welshjes voor gelopen hebben. Nr 2 is een oud rotding op 2 wielen om mee te oefenen, mochten we een stuurfout ofzo maken en hij is kapot dan is het niet zo erg Haha!

Verder hield Iris gisteren toen we de weg opgingen Shadow de hele tijd vast aan het hoofdstel (behalve heel even niet toen ze een foto maakte en toen was de weg helemaal stil, er kwam zelfs geen wandelaar aan...) en het weggetje zelf is heeel rustig, als je in een kwartier tijd 2 auto's tegen komt mag de weg wel rustig genoemd worden he? zeker in Rotterdam Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 17:29

Bolle Jan Verward wordt ie zo genoemd dan? Whahaha *LOL* *LOL* *LOL* *lol*

Hij heeft wel een buik waar je niet omheen kan kijken ja, maar dat ie zo genoemd word wist ik niet.

Shadow staat op de overschieseweg bij 'de roze brug' idd in Rotterdam.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-01 09:17

Hij is wel een handelaar ja, maar volgens mij bestaat die fabriek niet meer...Als je maar genoeg geld bied verkoopt ie alles (paarden, geiten, kippen, schapen van alles en nog wat heeft ie) *LOL*

Volgens mij is tie nu alleen en heeft ie geen vriendin, ik zie hem tenminste nooit met een vrouw samen. Wel is het de grootste roddelaar die ik ken Scheve mond\

Luna: Ja ik wil het wel halen, maar wanneer dat weet ik nog niet.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 09:00

Goh de jouwe ook al?? Ik dacht dat het aan mij lag Haha! Shadow wil inderdaad het allerliefste lekker stilstaan *LOL* De luiaard! Maar een lieverd Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 11:29

Of Jan in Schiedam woont weet ik niet, maar ik denk wel dat we over dezelfde praten Haha!

Daar rij ik idd! Verder staan in die wei een groot bruin paard met een kolletje, Jumpie genaamd, die in nu als het goed is drachtig dus volgend jaar een schattig klein wolbaaltje Lovers

Een bont paard genaamd Angel (ben er eindelijk achter hoe ze heet Haha! foto staat bij topic 'vriendinnetjes van Shadow')

Een Shet genaamd Sheba foto staat ook bij die topic die ik net genoemd heb

En soms staat Starmaker er ook nog bij, maar meestal niet (die heeft bij de bak een eigen stukkie wei, waarschijnlijk omdat ze weggejaagd bij het voer omdat ze nog zo mager en zwak is). Daar staat ook nog een foto van onder datzelfde topic.

Grappig dat je hem kent en de pony's gezien hebt!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 16 bezoekers