Een jaar geleden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 16:29

Een jaar geleden hadden we vanwege het lustrum van de rijvereniging een caroussel uitvoering. Een week later ben ik verhuisd en nooit meer terug geweest (beetje ver weg en tijdgebrek) en dus nooit wat gezien van het lustrum feest. Mijn moeder is gisteren op mijn oude manege op bezoek geweest en daar heef ze deze foto's meegenomen en net naar mij gemaild.
Ik op Pablootje dus:
Tjdens de uitvoering
[img]../upload/34/caroussel_pablo.jpg[/img]
Binnenkomen:
[img]../upload/34/caroussel_pablo2.jpg[/img]

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 16:52

Wat een leuke foto's!!! Ik heb ook altijd veel carousel gereden en ik vind het heel leuk om er naar te kijken!

Mijn hoogtepunt was een zelf gemaakte Pas de Deux op muziek met 2 fjorden...als ik daar aan terug denk, wat een succes hadden we!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:34

leuke foto's
maar wie staat er nu de hele tijd links van je je gluurt de hele tijd big smilend naar links
en dat meisje achter jouw op de 1e foto wat was die ana t doen?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 19:28

waaaaaaaaaw ik wou dat ik zo kon rijden
Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:18

Op de tweede foto brabbel ik nog wat tegen het meisje naats me, we waren best zenuwachtig namelijk. Op de eerste foto kijk ik ook naar haar omdat wij samen voorop reden en ik haar dus goed in de gaten moest houden omdat we op dat mment gesplitst reden.
Ik heb echt geen idee welk figuur we hier aan het doen waren dus ik weet ook niet meer wat dat mesijes achter mij deed, wel dat ze vaak te ver achterover zat.

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 21:15

Wat n mooi paardje heb je, is vooral mooi op die 1e foto te zien! eg mooi!
groetjes saskia