Tinker dressuur- en springwedstrijd Nieuwe Pekela

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Tinker dressuur- en springwedstrijd Nieuwe Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-03 02:06

Op 12 januari jl. ben ik naar de Tinkerwedstrijd in Nieuwe Pekela geweest. Het was weer erg leuk (en KOUD Haha!). Ik heb niet zoveel foto's gemaakt, en de meeste zijn ook nog mislukt Frusty . Vooral die van het springen. Ik was telkens nét te laat, of ze zijn helemaal vaag en bewogen (zoals in de clip "Hedonism" van Skunk Anansie *LOL* ).
Bij het springen heeft Laura gewonnen met Jack, en bij de dressuur Emy met Big John (bij haar ging ik altijd op ponykamp!).

Big John:

Afbeelding


Kijkje in de losrijbak:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


De enige springfoto's die ik gemaakt heb waarop je nog een Tinker kan onderscheiden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Een merrie waar m'n vader en ik verliefd op waren: Lovers

Afbeelding

Afbeelding

En deze was alweer klaar om naar huis te gaan:


Afbeelding


Oh ja, als het volgend jaar weer hier in de buurt gehouden wordt, en ik kan vervoer regelen, ga ik met Saar meedoen. Lachen


Edit: Oops, derde foto vergeten te verkleinen, sorry Mickey! Hopelijk is -ie nu wel goed.
Laatst bijgewerkt door maaike_vdv op 19-01-03 11:52, in het totaal 2 keer bewerkt



maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-03 02:45

Het werd georganiseerd door de Tinkervereniging.
Vorig jaar ging het niet door wegens te weinig aanmeldingen, maar ik denk dat het volgend jaar wel doorgaat, want dit jaar was het echt een succes (vind ik tenminste).

Leuk dat je ook mee wil gaan doen volgend jaar, Gammon doet het vast hartstikke leuk! Lachen

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-03 11:46

lein schreef:
Kan me voorstellen dat je vader en jij verliefd zijn op die tinkermerrie, ik denk dat ik dat nu ook ben Lovers Haha!


Ik vond haar zoooo leuk Lovers
Ze had trouwens zo'n mega-nek en schouderpartij, dat wij er automatisch van uit gingen dat het een hengst/ruin was. Ik dacht nog; "leuke potentiële vader voor Sarahs veulen.
Totdat ik er even onder keek Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers