Eindelijk.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Eindelijk.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 01:30

Eindelijk is Tamor dan "thuis" Haha! Haha! Haha!

Na veel geduld staat hij er dan eindelijk, Dromen ben ondertussen bevallen van mijn tweeling Valentijn en Robin en zag weer tijd om lekker te gaan hobbyen met mijn nieuwe aanwinst Tamor! Haha!

Om kennis te laten maken aan zijn nieuwe (werk)-omgeving heb ik hem met dit mooie maar koude winterse weer lekker los gegooid in de bak Pling

Eerst de worming-up met strekkende benen Kwijl dit was ook wel nodig want meneer dacht zelfs dat hij kon vliegen

AfbeeldingAfbeelding

Alhoewel hij met zijn vliegkunst aardig los kwam van de grond, Bloos was er dan toch een moment van rust en trots de mooie landelijke omgeving opserveren. Sigaar


AfbeeldingAfbeelding

Kijk mij eens trots en blij zijn met m'n nieuwe werkplek Knipoog Maar het is nu wel erg koud dus breng me maar weer snel naar mijn stal toe *LOL*

AfbeeldingAfbeelding[/img]

Nou daaaag tot de volgende tamor keer weer Knipoog


Primadonna

Stal Centaurus


PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 15:16

Hoi hoi,

Tamors merk is inderdaad KWPN en wel te verstaan een Gribaldi x Rechter x Amor versie Knipoog Haha!
Deze grote en vrij nieuwe versie is nu 3jaar oud en word met maart ingereden. *LOL*
Op dit moment maken we hem daar dus start klaar voor.
Eerst nog wat materialen kennis opdoen voor we met het grote werk kunnen beginnen. }>

Het is wel de bedoeling dat we hem rustig in gaan rijden anders krijg je mankementen en er zit nu geen garantie meer op.
Hij is gelukkig wel goed verzekerd voor het geval dat hij met dit winterse weer een flinke glijer gaat maken... Knipoog
Tja en een jong paard brengt natuurlijk wat extra risico's met zich mee! Lips are sealed en vooral dit merk het is wel een betrouwbaar merk maar...er is nog niet zoveel over bekend dus we houden overal rekening mee! Scheve mond

Voor de mensen die dit merk ook aan willen schaffen, moet ik helaas terleurstellen...er is geen replica van dit showmodel Haha! *LOL*
Maar, niet helemaal getreurd....je hebt ook modellen die er behoorlijk op lijken ........zelfs in andere kleuren verkrijgbaar.
keuze uit: standaard kleuren; wit, rood, bruin en zwart en daarnaast zijn er nog vele apartere kleuren te verkrijgen. zoals blauw of valk maar ook verkrijgbaar met stippen of vlekken Party!! Party!! Party!! Party!!
Nou, genoeg gegrapt maar weer Haha! Clown Clown Clown

groetjes, Primadonna

Stal Centaurus


PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 22:46

He, Daan Lachen

Ik vind het wel lache Haha! dat jij er ook een exemplaar van hebt Haha!
Keek mijn ogen uit al hoewel de foto niet echt duidelijk is, zijn het echt net tweelingen die van jou en mij Bloos
Heb je er niet een duidelijker foto van ben wel erg benieuwd nu!
Vertel er eens wat meer over Ik denk dat je nu meer mensen nieuwsgierig hebt gemaakt *LOL*

Ik heb hem trouwens afgelopen zaterdag voor het eerst gelongeerd en met hoofdstel en dit ging ontzettend goed hij is wel een beetje lui en moet de hoefslag nog ontdekken maar ik ben erg trots op hem dat hij het nu toch zo leuk oppakt. Schijnheilig
Ik had speciaal voor hem een nieuw hoofdstel gekocht en dat staat super chique jullie krijgen later hier nog wel een update van met foto! Knipoog

Groetjes, Primadonna

Stal Centaurus

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 22:59

Hoi Ymke,

Even inhaken over dat losgooien.
Ik sta namelijk niet op stal bij dat vrouwtje die die pensionstalling doet.
Zij huurt dat namelijk van mijn vader. Ik heb een eigen stalletje los van die van haar.
Nu heeft ze voor haar eigen pensionmensen de regel ingesteld dat er alleen op zondags los gegooid mocht worden.
Ik vind het prima dat zij zulke regels opsteld maar inprinciepe heb ik daar niks mee te maken.
Ik heb een jong paard en ze kan van mij niet gaan verwachten dat ik me eigen aan haar regel gaat houden en mijn paard elke dag gaat longeren. op een volte
Dit is voor een jongpaard helemaal niet goed en die moet ook zeker zijn benen kunnen strekken en rechte lijnen kunnen lopen en niet alleen maar rondjes in de longeerring .
Zolang hij maar niet gaat graven en de boel afbreekt is er toch niks aan de hand dus alles onder toezicht wat ook niet meer dan normaal is.
Ik had het er ook met mijn vader er over gehad vanwege die regel van haar en de afspraak was dan ook onder toezicht Nerd .

Had je trouwens knap gezien Bloos op de foto over welk pensionstal we het hebben Scheve mond Wanneer ben je er geweest niet zo heel lang geleden dan zeker dat het nog zo fris in het geheugen zit Knipoog

--------------------------------------------------------------------------------------

Ben ook heel erg trots op mijn black beauty mensen
Bedankt voor de leuke reacties. Ik had van Daan nog wat meer pictures gekregen van het paardje wat zij dan rijd maar het zijn dan ook echt twee Gribaldi druppels water Haha! *LOL*

Groetjes, Primadonna

Stal Centaurus


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 bezoekers