Foto's van vandaag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 17:36

Jaja, ik ben vandaag aan het werk geweest en we hebben even met de digitale camera gespeeld Haha! Mijn neef en ik werken samen bij een website en delen daarom samen een kamer. Heel relaxt, ik zal jullie even een rondleiding geven. *LOL* <br>[img]../upload/363/ik1.jpg[/img]<br>
Dit ben ik, hier heb ik een beetje een bolle kop maar de camera heeft mijn hoofd iets vervormd doordat ik zelf de foto gemaakt heb Bloos (slap excuus ik weet het Schijnheilig )<br>
[img]../upload/363/ik_ah_werk.jpg[/img]<br>
Hier zit ik achter mijn pc, zoals je kunt zien hebben mijn neef en ik de opstelling zo gemaakt dat niemand op ons beeldscherm kan kijken Schijnheilig <br>
[img]../upload/363/neef_ah_werk.jpg[/img]<br>
Hier zie je mijn neef, ook "hard" aan het werk Haha! <br>
[img]../upload/363/kamer.jpg[/img]<br>
Zo ziet onze werkkamer er dus uit. <br>
[img]../upload/363/kantine.jpg[/img]<br>Vanuit onze kamer kunnen we de kantine in gluren <br>
[img]../upload/363/uitzicht.jpg[/img]<br>Het andere raam biedt ons dit geweldige uitzicht Misselijk <br>
[img]../upload/363/muismat.jpg[/img]<br>
Ook een vermeling waard: onze geweldige muizen en muismatjes Tong uitsteken <br>
[img]../upload/363/voeten.jpg[/img]<br>
En tot slot even een impressiefoto van wat we allemaal uit verveling doen als er weinig werk is...Dit zijn trouwens de wonderschone voeten van mijn neef. Let vooral op de grote tenen Haha!

That's all folks! Gaaaap

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 17:38

<LOL> Nog nooit geweten hoe jij eruit zag! Haha! Maar cool hoor, dat je niet op elkaars pc kan kijken Haha! Haha! Haha! Schijnheilig

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 17:45

Heee gaaf joh. Lijkt me echt een gave baan of niet?

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 19:38

ahhh lachen zeg!!!heej maarreh je onderschrift is ook super,waar haal je die smiley met dat computertje vandaan???die is liehief!!!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 19:41

haha wat een coole foto's *LOL* !!!

Vooral die voeten!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 23:29

Shaienne: het is inderdaad een hele gave baan. Ik doe dit naast mijn opleiding dus het is meer een bijbaantje. Ik kan er zoveel of zo weinig werken als ik wil en krijg zeer goed betaald Haha! en nog gezellig ook omdat ik samen met mijn neef werk.
We doen samen het onderhoud van een website, het is een agrarisch koopcentrum op internet waar tientallen bekende leveranciers (Gallagher, Schippers, Q8, enz.) hun artikelen aanbieden. Wat mijn neef en ik doen is de winkels aanmaken en de artikelen invoeren. Een omschrijving van het produkt, een foto erbij en de prijs, levertijd, enz.

Sanderijn: ik heb de smilies van http://www.smilies.nl zijn grappig he? Je kunt ze wel voor je onderschrift gebruiken (liever niet, vindt Bart, maar okee) als je het toch doet moet je ze wel uploaden naar bokt ipv een verwijzing naar smilies.nl

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 23:32

HAha idd die tenen zijn erg GROOT! haha wel relaxt hooor je werkkamer! Enne leuke foto´s hoor!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 09:24

haha lachuuu!!

liefs.... soraya

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 13:06

Jaah.. heel hard werken daar zekers?? (Bokt, bokt, bokt, pauze, bokt bokt o ja, dat formuliertje nog ff..)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 14:09

Schijnheilig
Hoe kom je daar nou weer bij? Haha!
Maar je hebt gelijk hoor, onze baas is er bijna nooit en we moeten het eind van de dag een mailtje sturen hoeveel uur we gewerkt hebben. Dus meestal zitten we eerst een tijd te lummelen en dan de laatste uurtjes even keihard werken! *LOL*

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 14:41

mooie voeten Knipoog


Party!! Party!! Party!! debbie Party!! Party!! Party!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 15:10

slim dat je de computers zo neer hebt gezet, kan je de hele dag bokken }>