Fleur (25+) uit de Meern

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Fleur (25+) uit de Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-02 20:12

Ongeveer 6 jaar geleden hoorde mijn vriend Martin, van een kennis dat hij een manegepaardje had die erg dampig was. Zij zou de volgende woensdag naar de slager gaan. Omdat we zelf een paard hadden die gevoelig was voor hooi en stro, zijn we direct 's maandags gaan kijken en mochten haar gelijk meenemen. We dachten dat ze een gezellig maatje voor mijn merrie kon zijn.
Afbeelding
Martin met Fleur

Ze bleek bij ons niet zo'n erge last meer te hebben (overdag buiten, op zaagsel, geen hooi maar lucerne) en we hebben een bijrijder gezocht.
Die vonden we in de gedaante van Nanja, toen een jong meisje van 13 met weinig ervaring. Nu 6 jaar later rijden ze nog steeds samen.
Ze gaan op woensdag naar dressuurles en op dinsdag springen ze nog 80/90cm.
Omdat Fleur zo verkeersmak is hebben we ook een karretje geprobeerd en dat was eigenlijk wel best. Ze maakte er weinig van.
Ondertussen is mijn eerste merrie gestorven aan koliek, mijn tweede is nu in de "WAO" ivm spat en nog steeds is Fleur vrolijk aanwezig. Ze heeft wel vrij regelmatig koliek en wordt ook moeilijker op gewicht te houden en grijzer, maar dat mog ook wel op haar leeftijd. Toen ze kwam schatte de dierenarts haar op 18+, we hebben haar nu ruim 6 jaar en ze zou dus 25+ moeten zijn.
Als iemand haar nog kent van manege "De Grift" uit de Meern en of misschien onder een andere naam van nog eerder, dan wil ik haar graag de groeten overbrengen.

Afbeelding
Ik met Ramony, Sophie met Fleur (vlnr)

P.S. Herman vraagt nog altijd naar haar en is stomverbaast dat ze het zo goed doet.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 20:16

Nou dit is een vlotte oude dame!
Hoop dat ze nog lang in jullie midden mag blijven

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 20:29

Leuk en hopen dat ze idd nog lang in jullie midden mag blijven

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 20:57

leuke foto´s!! t was lekker koud vandaag he!!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 02:44

Wauw wat goed zeg !!!!!Leuke foto's Haha! vooral die eerste is echt lief !!!En idd hopelijk zal fleur nog lang bij jullie blijven.Ze zal wel erg gelukkig zijn nu !!!!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 04:06

Ziet er nog heel knap uit, met haar 25+ jaar Lovers
Super dat jullie haar opgevangen hebben, en dat ze het zo goed doet!