Nieuwe foto's van KYRA!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Nieuwe foto's van KYRA!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 22:37

Voordat ik de foto's plaats wil ik even kwijt dat ik het heel lief van IndyLover vond dat ze de foto's heeft willen maken met haar nieuwe digi!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eventjes buiten poseren voor de camera (helaas ik sta erbij maar Kyra is zo aanhankelijk dat ze de hele tijd achter mijn kont aanloopt zodra ik weg uit het beeld wil staan van de camera Ik had trouwens wil even mogen lachen Lips are sealed )
Afbeelding

Even een knuffel in de stal (Nee kyra.. ik heb geen snoepjes voor je...*zucht* en au.. dat was mijn vinger!)
Afbeelding

We hebben nog veeeeel meer foto's gemaakt. Ze staan op http://groups.msn.com/HorsesPictures en dan naar afbeeldingen.
Volgens mij staan ze er nog niet allemaal op..


Binnenkort meer!!


co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 23:01

ceelylover schreef:
leuk paardje hoor! leuke foto's


Thnx!

xxx

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 23:16

parouscha schreef:
wat een mega knol Haha!

Wel een mooi paard


Op de foto's lijkt ze idd erg groot maar het is maar een unkkie pukkie hoor! Tenminste, voor een kWPN -er is ze niet erg groot. Ze komt denk net aan de 1.62 m. dus het valt nog wel mee. Op de 1e foto is ze zo groot omdat ze vuurwerk hoorde. Vandaar dat ik niet lach.. ik was aan het parten om haar een beetje rustig te houden (we hebben ook nog een foto waar je haar bijna in de sloot ziet springen van het geschrik.. Schijnheilig )

xxx

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-02 17:30

Die deken is nog vrij nieuw. Votig jaar aan het eind van de winter gekocht, en is nu weer uit de kast gehaad Lachen Dus nog niet erg vaak gebruikt.

ariba_lover schreef:
Mooie deken !!
Ik hoop voor je dat Kyra niet schrikt van vuurwerk.
Mijn shetlandertje wel Boos! vandaag weer Boos! ging Ginger weer steigeren Verdrietig ik bennut zat al dat vuurwerk Boos! en de politie zou de laatste weken meer in de buurten rijden. Jah jah.... we zijn geen politie tegen gekomen.


Pff.. hou op! Kyra is een heel kijkerig paard en schrikt ook overal van!
Op de eerste foto hoorde ze een rotje knallen (ruim 200 meter verder op)en daarom heeft ze haar hoofd heel hoog. We nog een foto waarop je haar achteruit ziet springen en nog eentje waarbij de bijna in de sloot ernaast spingt. Echt een angsthaas dus.

IndyLover heeft nog een foto van de digi gehaald, hij is wat donker maar ik vind hem wel lief.. als ik zeg kusje dan zekt ze met haar hoofd zodat ze een kriebel op haar 'voorhoofd' krijgt of, het kan ook niet anders, een kusje Lovers

Afbeelding

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-02 19:59

Die laatste foto was trouwens wel lief: Ze hing het haar hoofd op mijn handen, en af en toe likste ze. Zo lief Lovers

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 22:48

best wel geinig dat iedereen zegt dat ze ze groot is. In werkelijkheid is het echt een ukkie pukkie vergelijken met de rest...
Dat halster heb ik trouwens gekregen voor mijn verjaardag, met allemaal andere lichtblauwe spullen. 1 Nadeel van het halster.. nu is ie bruin :'( van alle viezigheid.. Haha!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-02 01:12

Tomm schreef:
nou dan ben jij megaklein :p

dat ook idd (1.59) Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers