dit was mijn hamster lotje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 15:46

dit was lotje mijn hamster:[img]../upload/270/lotje.jpg[/img]
helaas is ze overleden, uit zichzelf. ik heb 7 hamster gehad.
de 1e heette flim die is jong gestorven. mijn vader liet flim een beetje over zich lopen en toen wassie opeens weg. na een tijdje heeft mijn vader hem terug gevonden tussen.....een flipomap! tussen die ringen, daar issie gestikt.... zielig he. toen was ik op ponykamp, ik vond het wel erg. Huilen

mijn 2e hamster was dus lotje. ik wist nog niet dat ze in verwachting was. ze was een beetje schuw en bijterig.
2 weken later zag ik opeens wat roze dingetjes bewegen in haar huisje... ja hoor, jonkies, echt schattig. *LOL* ze had er 5 gekregen: benji, speedy, elvis, zipp en zapp. helaas mocht is ze niet allemaal houden. Boos! echt moeilijk kiezen hoor! Verward benji was al verkocht. elvis leek heel erg op lotje en ze was erg lief dus nam ik haar. zapp had ik daarna aan mijn vriendin gegeven, die heet nu floortje. de andere: zipp en speedy zijn naar de dierenwinkel gegaan en heb ik noit meer terug gezien.......
en nu heb ik elvis nog(het is een meisje, ik vond het een coole Cool , grappige naam!)



Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 15:16

die tank had mijn broer gemaakt van technisch lego. ik vond dit wel een melige foto! *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SuperSuup en 51 bezoekers