Foto's Slagharen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 17:00

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Claudia, die laatste foto van jou, is die rechterpony, waarvan zijn hoofd niet op de foto staat, Dikkop? Ik geloof het wel, weet jij 't?


Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 21:42

Ja ik denk dat hij het wel is!! Heb ik toch nog iets van h'm!! Haha!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 11:32

Ik heb echt errug veel verhalen over slagharen, zal ze even in het kort vertellen:

die zwarte shet op die foto hier ergens boven, heeft me gebeten, en het bloedde gewoon.... heeft veel gebokt in het begin, en is langs het huisje geracet, gevolg: mijn knie helemaal open... heeft mijn zusje eraf gebokt, maar was toch wel een scheetje, want na een tijdje wassie wel braaf.

mijn zusje zat op shet, en shet ging rollen...

ik had mijn pony vast gebonden aan de boom, want moest even vriendin op pony helpen, ik wil pony losmaken van boom, kopstoot, gevolg: blauw oog.

ik ging met vriendin rijden, ik zat op dikkop ( Lovers ) en mijn vriendin was van een andere pony gevallen dus wou er weer op, was best grote pony, dus vriendin gaat op hek staan, pony ernaast gezet, wil ze gaan zitten rent pony weg...

ik ging pony huren, alle grote waren al weg, dus kom ik op shetje, had de grootste uitgekozen dus ging eigenlijk nog best...
maar wat een rot beest! sorry hoor, maar die was eg heel erg, ik kwam er niet op ging ie bokken bijten enz. na een tijdje zat ik eindelijk en bokken met mij erop joh... kreeg ik allemaal commentaar van zo'n klote jochie dat daar reed: je bent veelste lang, je kan hem helemaal niet aan! ja moet ie er lekker zelf op gaan zitten! nou ik toch doorrijden, eindelijk bijna bij ons huisje, was iemand aan het afwassen dus hoorde je af en toe een bord rinkelen, dat was eng joh!!! na een half uur had ik h'm er eindelijk langs gekregen, gepoetst, weer geprobeerd te rijden, maar ging eg niet, toen heb ik h'm lopend teruggebracht...

ik zou het kort vertellen maar die laatste is toch wel lang geworden, maar ja, boeiuhhhh
maar Dikkop is echt liefffff Lovers Kwijl


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers