Sinds kort: mijn Friese bijrijdvriendje!

Moderators: Nicole288, Coby, Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-21 13:10

AlwaysH schreef:
LWDaisy schreef:
Helaas... De knappe man is verkocht.

Maar ik heb erg genoten van onze tijd samen, en ben blij met de kans die ik gekregen heb om met hem te mogen werken! :j

Dat is jammer! Maar je leert zo wel weer veel. Eigen paardje gaat het niet worden voor je?

Mijn eigen dame staat al bijna 10 jaar vrolijk gras te maaien, wegens artrose :)

Rijden is nooit echt mijn prioriteit geweest, dus ik vind het niet heel erg om niet meer te rijden. Ik ben meer van het poep rapen en tutten haha! Ik maak ook zelden echt een leuke klik met het rijden (ik heb een hoog schijtlaars-gehalte haha), de Fries was hier echt een uitzondering in, dus het is wel jammer dat hij nu verkocht is... Ik voelde me héél goed bij hem, heel veilig vooral! Dus het is daarom wel zonde, maar ach, er zijn ergere dingen in het leven denk ik dan maar :)

Juniper de eigenaar speelde al een jaar of 2 met het idee om te verkopen, wegens gezondheidsredenen van hemzelf. Dus geheel onverwacht was het niet :) Ik vind het natuurlijk wel jammer, maar een ramp is het niet. Wel jammer omdat ik specifiek met dit paard zo'n goede klik had, maar daar de eigenaar hem natuurlijk niet voor bijhouden, voor mijn plezier :) Ik heb er wel vrede mee :) Maar ik mis hem wel hoor!

Life with Daisy ღ Al 10 jaar mijn Valentijn!
Fueled by caffeine - sarcasm - inappropiate thoughts.
Know when to hold 'em - fold 'em - when to walk away - know when to run.

Croupier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 17:16

wat top!

Tjitske_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 14:28

Wel leuk dat je toch nog een leuk paardje erbij had om een beetje te rijden voor de tijd dat ie er nog was.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-21 19:24

Tjitske_R schreef:
Wel leuk dat je toch nog een leuk paardje erbij had om een beetje te rijden voor de tijd dat ie er nog was.

Zeker en vast! Het was leuk, en ik ben een ervaring rijker :)

Life with Daisy ღ Al 10 jaar mijn Valentijn!
Fueled by caffeine - sarcasm - inappropiate thoughts.
Know when to hold 'em - fold 'em - when to walk away - know when to run.