Arabische show-scheurmonster :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Arabische show-scheurmonster :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-02 14:50

Ik heb even haar arabische showhalster omgedaan en ze heeft zich lekker uitgesloofd voor jullie Knipoog . Geniet maar mee...

Ehhh? Actie graag Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ahh, mevrouw beweegt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Terug op stal...
Afbeelding

Wat een flinke dame hè? Ze is pas 2,5...en meet al 1.55. Wel duidelijk te zien dat ze Pools is op deze foto's Lachen

Galactica Wadim X Gemini



Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-02 18:43

Dank jullie voor de leuke reacties Lachen
Ze is echt zo donker als het niet wat donkerder is in het echt. Haar moeder is nog donkerder. Er komt een dag dat ze gedekt wordt, zou grappig zijn als er ook een zwarte veulen uitkwam, maar er is weinig kans (kleur maakt eigenlijk niet zoveel uit).
Dat is jammer Franca dat je je camera niet bij je had..Die camera van mij is ontzettend sloom en tegen de tijd dat mijn camera een foto maakte was ze al 20 km verder.
Die halster heb ik dankzij Stef, zij heeft het gekocht bij een ruitersportzaak in haar buurt en heeft het opgetuurd naar mij. Dus alsnog erg bedankt!

Galactica Wadim X Gemini

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-02 19:42

Ehm, ze heet dus Galactica, geboren in 2000 in Zweden. In augustus (dit jaar) is ze naar België getransporteerd en 3 maanden later hebben we haar opgehaald. Ze is puur pools gefokt (het is een Arabisch Volbloed, maar dat wist je al, denk ik). Haar vader is Wadim en moeder Gemini (foto's in profiel). Ze is heeeeel lief, helemaal geen stresskikker, juist heel cool. Verder is ze behoorlijk aan de maat, ze meet nu al 1.55, verwachte stokmaat is rond de 1.60 (maar dat weet je niet met zekerheid). Verder...volgens mij heb ik alles verteld...In iedergeval bedankt voor de leuke reacties Lachen

Galactica Wadim X Gemini

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-02 12:55

Bedankt! Ik ben helemaal Lovers op haar.

Galactica Wadim X Gemini


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers