Pablo probeert Spaanse pas onder het zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Pablo probeert Spaanse pas onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 11:07

Het begin is er, hij moet nog verder worden uitgewerkt en geperfectioneerd maar hij loopt nu door en tilt om en om zijn pootjes op Party!!

Okee, Pablo we gaan het eens proberen:

Afbeelding Bloos
Afbeelding
En komt u maar:
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Pablo kan er wel om lachen Party!!
Afbeelding

Lief koppie Lovers
Afbeelding

Afbeelding

Ik ga trouwens maar eens vragen of hij wat minder brok kan krijgen want hij begint weer aardig wat reservespek op zijn ribben te vormen Vork (is niet goed te zien op deze foto's)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-11-02 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 15:57

Cody schreef:
Vind je 'm vet?

Hij is toch echt wel aan de maat hoor. je moet echt zoeken om zijn ribben te kunnen vinden, zit een laagje spek over Knipoog Ik wil graag voorkomen dat hij een echte megapens krijgt.

Citaat:
Leuke foto's hoor, hij kijkt er alleen een beetje chaggie bij *LOL*

Ik praat (Okee, Pablo Pas, goedzo en nog een pas, JA, en ga door, goed zo Haha! ) tegen hem en dan heeft hij altijd zijn oortjes naar achteren vandaar. Hij is er niet chaggie onder hoor Party!! En hij vind het nog best moeilijk vandaar denk ik ook dat hij zijn oren naar achteren heeft gericht.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-11-02 08:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 09:20

HorseF@N schreef:
Hoe heb je het em geleerd?

Als je met de zoekfunctie zoekt over onderwerpen over de Spaanse pas kom je al heel veel informatie tegen.
Ik heb het via de methode uit het boek Vrijheidsdressuur van Ernest van Loon.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 11:13

Ik denk dat je inderdaad op deze foto's niet kan zien dat hij wat spekkig wordt (za het aanpassen bij de foto's). Het gaat me niet echt om de buik maar om het spek op zijn ribben, je kan niet eens meer zien dat hij ribben heeft als je hem zonder zadel ziet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 21:10

jantina schreef:
En wat zit ie mooi in zijn vacht joh! Dekens of scheermachine?


Denk dat het de 50% Engels Volbloed is. Hij is niet geschoren en heeft als deken enkel een ongevoerde regendeken om (Rhino Turnout Lite).

Hij heeft nog nooit van zijn leven een lange dikke wintervacht gekregen. Ook niet toen hij als 1- en 2-jarige geen deken om had. Echt super fijn!

Het is ook echt een lief paardje Lovers (is mijn tot onbevooroordeelde mening Lips are sealed )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers