Gisteren superlekker gereden......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-01 11:24

Gisteren was ik de hele dag vrij.
Moest alleen 's ochtends helpen met de sportdag en 's avonds om 18 uur moest ik werken.
Omdat het zulk onwijs lekker weer was en ik alle tijd van de wereld had,besloot ik om alle spullen mee te nemen op de fiets en lekker naar mijn paardje te gaan.
Toen ik daar aankwam zag ie mij al uit de verte en hinnikte toen ik hem riep... Lovers (wat is het toch een poepie!)

Ben wel een half uur met hem bezig geweest. Ik heb hem lekker geborsteld, z'n hals gemasseerd en lekker geknuffeld. Je zag hem gewoon genieten van al die aandacht. Lachen
Hij werd ook heel doezelig en stond bijna met z'n ogen dicht, zoooo fijn vond ie het!

Toen heel rustig opgetuigd en lekker de Holterberg ingeweest. JEEETJE, wat was dat relaxt zeg! Lachen Helemaal verder niemand om je heen en alleen maar met je paardje midden in de natuur! We werden er allebei spontaan ontspannen van Haha! !

Alleen jammer dat er in het bos zoveel horzels waren (toch heel veel veerust opgespoten, maar niet geholpen Boos! )

Zo hebben we ruim een uur gereden! Toen we weer bij de wei aankwamen heb ik hem helemaal weer geborsteld en z'n benen afgesponsd en toen lekker weer losgelaten in de wei.
Hij was zoooo vrolijk en stond helemaal te glimmen!!
Wat voelde ik me op dat moment gelukkig Lovers !
Ik zou willen dat ik dit elke dag kon doen, want ik zag hoe fijn mijn paardje het vond. Lachen

Mie feel Heppie!!!!! Party!! Party!!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 11:30

Dat klinkt heel erg fijn.*droom* Haha!