Verslag stage duindigt, vandaag gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Verslag stage duindigt, vandaag gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 22:33

ik moet echt eens leren op OK te drukken inplaats van voorbeeld:)

Goed ik kwam aan kon gelijk aan de slag met hooi voeren, daarna tot ongeveer half 10 gezeten samen met Milou, die heel erg pissed was dat d'r koffie zo slap was.
Affijn half 10 even met Taquin gaan wandelen, toen ik terug kwam van loopjes doen was de smid er en die wilde het liefst gelijk mat haar beginnen dus ik moest d'r even vast houden, alleen even werd ongeveer een half uur. Toen daarna moest Starmie ook even haar pedicure ondergaan. En daarna moest ik ook Jinxx nog even vast houden terwijl ik in een zeiknatte jas liep(alle twee voor Jinxx hadden over me heen gekwijld) daarna begon hij zelf dus ook behoorlijk over me heen te schuimen best smerig, maar goed daarna moest ik Flica pakken, die was een stuk kalmer wat kwijlen betrof, ik stond rustig met d'r te kroelen vroeg Birkje(eigenaresse van Flica) of ik straks op d'r wou rijden, ik helemaal verbaasd van: wat ik op Flic? dus na het bijvijlen en beslaan moest ik d'r op stal even borstelen en daarna zou Birk d'r zadelen, affijn ik even naar de wc, kwam terug paard gezadeld en al, moest ik erop(aduh) dus wij krukje er naast zetten ik d'rop geklommen, met veel pijn en moeite(hard klein zadeltje!). Birkje begeleidde me even mee naar de paddock en zei dat ik gewoon moest gaan stappen, ik stap de buitenste ring in en stap rustig rond, na 1 rondje zei ze: ik ga even Tinez(Restinge) halen blijf je rustig door stappen?, ik door stappen na 2 rondjes naar de binnenste ring gegaan, kwamen Birk en Tinez eraan, na ongeveer een stuk of 3 rondjes in de binnen ring zei Birk dat ik in de buitenste ring moest gaan draven, ik naar buiten en draven, na 6 rondjes weer terug in stap kreeg ik te horen dat ze op de andere hand moest gaan draven, ik dat ook doen, riep ze naar me dat ik in verlichte zit moest gaan draven, ik dat doen, was het ineens van: drijf um is tot ze gallopeerd, ik omkijken naar Birk van: pardon?, wat moet ik doen?, dus ze herhaalde het en ik deed maar wat ze vroeg, heerlijk gegallopeerd met Flicje, ging wel behoorlijk hard, dus na een kwartier op beide handen galopperen ik terug in draf en daarna lekker stappen, samen met Birk naar buiten geweest ff uitgestapt daar en heel veel gepraat, toen kreeg ik te horen dat Flic niet eens de helft van de snelheid, die ze kan lopen, liep....dat was wel ff schrikken , na het uitstappen Flica en Tinez naar stal, ff na verzorgt en dat was m'n dag. en een geweldige was het wel.

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 23:01

Klinkt als een leuke stage.
Hoelang blijf je daar?

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 23:10

tot de zomer vakantie, en ik ga er ook werken

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 23:30

Wat een bekend verslag! Haha!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 23:47

ja toch, zo veel mogelijk mensen moeten weten ove rmijn voorliefde voor deze schonen snelle beestjes Haha!

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lynn_Joy, Vagabondo en 113 bezoekers