Vandaag,.................een leuke dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-01 20:01

Ik heb eerst op Nina gereden, in stap ging ze aan de teugel maar in draf of galop? Nee, hoor dacht ze niet vandaag. Nou ja oke dan maar, kon er niet zo veel aan doen.

Toen maar Beauty gepakt(in 1 keer! normaal als ze het halster ziet rent ze keihard weg! althans deed ze bij de rest, raar beessie) lekker geredne alleen wilde ze niet echt en als ze niet wilt......BOKKEN!!!!!! 1 bokje gehad en toen had ik door hoe ze het altijd deed en kon ik het voorkomen! Daarna zonder zadel op Beaut gereden, zat wel lekker maar erg veel durfde ik niet. Is ook zo hoog.

Marianne(nichtje) reed op Nikki en vroeg of ze mocht ruilen....tuurlijk! ik had al zolang niet meer op Nikki gereden. Dus zij met moeite op Beaut klimmen(1.70 hoog en dan telkens wegdraaien!) Ik ging even met Nikki draven ik had al zeker een maand niet meer op haar gereden(met zadel dan) dus was wel even wennen! Ik kom er bij haar ook zo op, bij Beauty en Ronia heb ik moeite op erop te komen(heb laats van mijn kniegewricht als het zo hoog is). Toen heb ik Nikki's zadel ook maar afgedaan. En daar spring je zo op, je kan zelfs een aanloop nenemn, zij blijft wel sullig staan! Dus ikke erop en stappen(draven durf ikke niet, ben bang dat ik er vanaf hobbel) maar ja, Marianne zelfs galopperen op Beaut. Dus ik denk nou ja, maar achter Beauty zitten en vast houden n draven. Nou, was best lekker en makkelijk zitten! Best wel gaaf. Alleen Marianne vond dat ik haar had moeten waarschuwen dat Beaut er geen zin in had, na 1 bokje er natuurlijk af, want Beaut is een top bokker! Haha! Lovers God wat hou ik van onze paardjes! En ook van alle bokkers en Marianne!