Stok...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-01 14:13

Als Bugatti in de bak loopt, is hij altijd aan het spelen. Eerst was het met de skippybal, maar die heeft hij op een gegeven moment stuk gemaakt. Nu is hij telkens met een stok aan het spelen. Hij pakt de stok op met zijn mond en begint dan voltes te draven en te galopperen. Dan gooit hij ineens de stok weer weg en haalt hem weer op. Af en toe krabt hij zichzelf lekker op zijn buik met de stok. Verschillende buren hebben het er al over omdat ze het zo'n mooi gezicht vinden. Het is ook erg lief om te zien en hij kan zich er dagen achter elkaar mee vermaken.
Muus en Emansie staan hem dan aan te kijken alsof hij helemaal gek is geworden. En Bugatti blijft maar rondrennen met die stok!

Echt heel gaaf!!!


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 14:40

Hahaha geweldig zeg! Ik zie het al voor me! Lachen

Heb je er al foto's van gemaakt?

Mijn paard pakt altijd gras tussen de tegels en dan trekt ze dat eruit met wortels en een hoop aarde eraan. Dan gaat ze daar heel hard mee heen en weer schudden zodat je helemaal onder de aarde zit.
En in en diepe plas steekt ze altijd haar neus en dan gaat ze met haar neus heel hard door die plas zodat alles en iedereen die er omheen staat zeiknat wordt. En dan gaat ze er ook nog hard in stampen.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 16:50

Lodeijwk doet dat ook keihard in plassen stampen en het liefste afzetten en er midden in springen als de bak half onder water staat wat zelden gebeurd gelukkig gaat ie ookaltijd lang uit in die plassen liggen.. ben dus heel benieuwd hoe ie de zee vind...in het begin was ie trouwens bang voor plassen hehe

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 18:31

Onze paarden kregen ook takken om te knabbelen, als ze knabbelen leren ze zichzelf kribbebijten aan. En het is echt zo, nooit over na gedacht, maar toen de DA dat zei moest ik hem gelijk geven. Op zich kan spelen geen kwaad natuurlijk, maar knabbelen is niet goed...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 18:36

Citaat:
Op 2001-02-22 16:50, schreef Nimber:
Lodeijwk doet dat ook keihard in plassen stampen en het liefste afzetten en er midden in springen als de bak half onder water staat wat zelden gebeurd gelukkig gaat ie ookaltijd lang uit in die plassen liggen.. ben dus heel benieuwd hoe ie de zee vind...in het begin was ie trouwens bang voor plassen hehe




Hahahaha, dat wordt wat in de zee!! Dan heb je ook nog eens golfjes!! Wordt leuk springen!

Isolda doet trouwens heel vaak haar neus in een emmer water en doet dan haar neus er echt onder. Dus tot halverwege haar hoofd en haar neusgaten zitten dan ergens op de bodem van de emmer !! *LOL* *LOL*

Isolda's halfbroer Niels, liep altijd met een klein tonnetje door de wei te klooien! En wij maar afvragen hoe dat ding tach altijd in die andere wei kwam!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers