Even verslagje van het concours van gister!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 12:04

Ik moest dus lekker vroeg op stal zijn (half 7) om kwart over 7 moesten we de pony's laden!! Gaaaap oké, de pony's op de kar en rijden maar!! om kwart over 8 ongeveer kwamen we aan bij manege Meulendijks tussen geldrop en heeze in ofzoiets (weetnie of iemand hem kent maarja) eerst vanaf de trailer naar t terein lopen aan de hand (we waren in clubverbant dus de pony's stonden op t terein aan een grote kabel) toen we daar kwamen was de zadelwagen er al (waar al onze spullen dus inlagen).
Maar.. er was geen plaats meer aan de kabel! Voor Robin en Moreno niet.. dus hadden we ze aan de vrachtwagen (die de kabel gespannen had)vast gezet! (heerlijk in de schaduw!! Haha! ) toen heb ik zijn voorpluk gevlochten en er tape omheen gedaan, en bij de rest van de knotjes ook even tape erom heen gedaan.. en Madelon (van Moreno) had even zijn staart mooi (echt héél mooi!! ongeveer 15 cm lang) ingevlochten. Wat had ik een chique paardje zeg Lovers Kwijl
Maar wat zo vervelend is.. op vreemde tereinen waar veel merrie's zijn (en die waren er toch best veel!) komt Robin's "Stukje hengst" (zo noem ik t altijd) naar boven! Dus mijn instructeur de hengstenketting goed gedaan anders hield ik hem dus echt niet he! Scheve mond\ Toen moest ik gaan losrijden.. wat een drukte! echt irritant hoor maarja wel gewend.. alleen echt klote.. steeds knalt er zo'n kleintje tegen je aan ofsow terwijl jij heel geconcentreerd aan het losrijden bent! Hij was echt heel braaf bij t losrijden en iedereen vond hem echt chique lopen! en hij liep ook echt ontspannen! Maar het was warrrmm!!!! Verdrietig dus toen mocht ik, wassie niet meer vooruit te branden, omdat de ring pal in de zon lag! "van hand veranderen in middendraf" HUH? waar is die middendraf? echt klote maarja.. Frusty
netjes mijn proef gereden (nou ja netjes.. wel netjes op de letters) alleen soms was het zo irritant.. die ring had alleen bordjes en da's echt poedersuiker!! de ring van de kleintjes had hekjes en wij niet *HUIL* maarja verder ging t wel goed! Party!!
Nou.. toen was ik dus 18e geworden van de 26 met 144 punten..
Ik had 2 strafpunten gekregen omdat Tamara (meisje die mij voorlas) eerst "E-B-E Grote Volte" las en daarna "B-E-B Grote Volte las! en ik was bij E dus draaide af bij E.. toen zei ze B-E-B dus ik snel terug gedraait.. gelukkig had de jury t gehoort dus mocht ik hem opnieuw doen.. maar wel 2 strafpunten!!
Toen ik 's middags nog ff Robin ging laten drinken (ja we hadden wel emmers water, maar meneer wil geen water uit een emmer waar andere pony's ook in gezeten hebben, dus moettie altijd uit de tuinslang drinken! *LOL* ) toen we terug liepen liep er een ezel los!! SHiiitt... ja dat vond robin dus echt eng.. hij draait om en draafd heel hard richting losrijdterein.. toen had ik hem eindelijk rustig (ik sleepte er achteraan Misselijk ) toen was hij de rest van de dag echt super opgefokt..
Toen had een vriendin van mij nog gevraagd in de manege zelf (waar we eigenlijk dus niet mochten komen Schijnheilig ) of ik robin ff los mocht gooien in de los-gooi-bak Party!! en dat mocht Party!! maar er stond een merrie langs Scheve mond\ en flemen dattie deed.. vroeg iedereen aan mij of hij een hengst was enzo.. Scheve mond\ achja.. de dag was wel leuk hoor! Haha! Volgende week weer.. en hopen dat t dan beter gaat!! Party!!

_________________
Me Luv Bartje!! (he's mine! Afbeelding)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nathalie op 2001-06-25 12:07 ]</font>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 13:51

Huilen *SNIF* Huilen niemand reageert.. Verdrietig

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:53

mij had het verhaal al verteld, maar wel jammer van die strafpunten Frusty
Enne toch leuk he, dat ie nog hengstentrekjes heeft Lachen