rotdag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-01 23:20

vandaag dacht ik ik ga lekker buitenrijden kwam ik erachter dat een ijzer los zat Frusty aangezien ik een beetje een hele erge tut ben en dan niet wil gaan rijden omdat ik dan al hele enge dingen zie gebeuren zoals ijzer dat in het znad blijft hangen en dan peetje ineens kreupel loopt nee bedankt Scheve mond\ dus ging ik met joyce een ander meisje van stal buiten stappen Haha! haar paard is net hersteld van kreupel zijn dus gingen we gezellig samen dus ik zeg ineens wil je op peetje stappen Pling ja is goed zegt ze wij geruild zij op peetje ik met o-neal lopen(paard van 1.72 was elke keer bang dat hij op mijn voeten ging staan Lachen zijn we op een heel rustig pad komt er ineens een paard aangestormt Scheve mond\ o-neal schrikt zich dood peetje aan de kletter met joyce erop recht op de bosjes af dus ik denk o-neal voor peetje pakeren joyce wou eraf springen kwam er ongelukkig terval en peetje rende de bosjes in ik riep haar en gelukkig kwam ze gelijk naar me toe maar joyce lag daar nog was ze tijdens de sprong eraf door der enkel gegaan Frusty komt die vent met dat paard zegt sorry was niet de bedoeling en draaft daarna gewoon Scheve mond\ weg ik pissig vraag dan effe gaat het en zal ik meelopen nee draaft gewoon weg wij terug naar de manege Verward joyce der schoen uit en ja hoor een hele dikke enke Boos! l en het leukste is nog ze gaat vrijdag met der paard op vakantie Boos! morgen gaan we naar die man toe die als een gek voorbij reed we waren vandaag nog zo kwaad dat we zeiden we doen het morgen wel Boos! bah zeg wat een domme mensen zitten erbij en dan ook nog galopperen in een park waar haats geen plek is om tegalopperen maar goed dit moest ik even kwijt groetjes