hond valt mijn paard aan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 22:29

Was vandaag een heerlijke warme dag, ik ging met mij hond en zus naar stal toe. We hebben de shetjes geaaid en mijn hond gaf ze heel lief kusjes, Ik liep naar mijn paard toe, Avalon stond buiten, ikke aaien. En Avalon ging heel lief snuffelen aan mijn hond, haalt die rothond opeens uit! Boos! Ik gelijk mijn hond afgestraft en over die hek vliegen naar Avalon. Stond heel zielig te kijken en hij bloedde echt flink bij zijn neusje. Snel naar stal en schoongemaakt met water en betadine zalf erop. Het bleef maar bloeden, ik schrok me rot. Het was maar een krasje, maar het bloedde wel erg! Gelukkig hield het op met bloeden. Avalon bleef er heel cool onder, hij was constant aan het spelen en happen naar het papiertje ( echt lief ). Maar mijn hond, die moet voortaan op minstens 5 meter afstand blijven van Aafje...

_________________
Everything is okay in the end.
If it's not okay, then it's not the end.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Youko op 2001-06-24 22:30 ]</font>


Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 22:47

Dat heeft de logeerhond bij mijn verzorg pony's ook eens geprobeerd bij ze. Dat heeft Brigges(de hond)geweten hoor!!!!!!!!!! Dennis had een heel klein krasje op z'n neus en Brigges liep een week mank. Dat was wel een beetje te veel gestraft maar als hij te dicht in de buurt kwam hoefde Dennis en Tammy maar te kijken en hij was weg!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 05:34

Ik heb ook van die honden die naar de paarden gaan lopen blaffen (behalve mijn duitse herders, want die zijn helemaal leip van mijn paarden). Alleen mijn paarden zijn honden gewend en die verblikken of verblozen niet *LOL* Ze vinden die honden maar druktemakers Haha! .

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:10

Hihihi, bij ons is het anders om. De hond waordt aangevallen door de paarden. *LOL*
Nou, als ik er bij ben gebeurt er niets hoor, dan zijn ze voorbeeldig, maar als de hond los in de wei loopt....
Dan moet ze rap zijn, anders krijgt ze vliegles! Vooral Isolda is geen fan van Waldi, helemaal nu niet met Udinde. Boos!
Terwijl als ik aan het rijden ben, ze dikke maatjes zijn en Isolda achter haar aan loopt. Waldi springt in de bosjes achter een konijn aan, als ik dan niet oplet, vliegt Isolda ook door de bosjes *LOL*

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 14:22

Onze hond wil ook altijd heel graag naar de paardjes toe, en dan het liefst likt zij ze over de neus....vind dat toch altijd een beetje griezelig.....je weet maar nooit, en onze hond is niet opgegroeit met paarden Verward
Maar nu heeft hij gisteren dus een beste opdonder gehad van het schriklint......aaaahhh echt heel zielig!!!
Ze liep heel vrolijk het land in en dacht "goh gezellig, ff kusje geven" en ze sprong zo op het lint........echt je hebt een hond nog nooit zo hard horen janken Verdrietig
Ze komt nu dus niet meer bij het lint en de paardjes in de buurt!!!!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 14:53

Buster (m'n pony...) gaat altijd alle honden achterna die bij hem in de wei komen. Niet gemeen hoor, maar ze wel even met de neus achterna rennen...
Ach ja, koeien met eigendunk doen dat ook als verdedigings-gedrag *LOL*

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 09:23

En nog een oud topic Knipoog

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 09:27

Heel oud topic, vandaar een slotje.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Ann, carina, Earth, ElinaSK, estell__, JPitty, Kimberley_, onpaard, rien10, StonedRomy, xRooss en 86 bezoekers