na, ikke ook verslagje :D van gister :)) :))

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 12:45

Gister (zaterdag) had ik mn wekelijkse les (bijna de laatste van die manege voordat ik ga verhuizen) om 12 uur. Ikke natuurlijk al supervroeg op de manege aangekomen en heb de pony waar ik op moes rijden lekker een uitgebreidde poetsbeurt gegeven. Die pony heet Dribbel, een dik welsh A'tje (volgens mij). Over 2 weekies ga ik lekker superveel foto's maken van alle ponys van de manege (vooral de haffies en natuurlijk Dribbeltje en mn favo manegepony Jochem (een Merens)!!) Na, we gingen lekker een buitenrit maken. Ik helemaal heppie, dat doen we niet zo vaak! Maar Dribbel is een net nieuwe pony van de manege en echt NIET verkeersmak Frusty Dat merkte ik later wel *LOL* . Ik mag dan wel in de gevorderde les zitten maar dat ik gelijk op een niet-verkeersmakke pony een buitenrit (LANGS DE WEG) mocht rijden vond ik toch wel een beetje raar, maar mn instructrice zei dat Dribbie wel mak was Verward . Nou vertel ik wel over de rit: Ik reed eerst vlak achter de instructrice (die reed vooraan) maar achter me zat Blondie (een haffie Haha! ) en die zat Dribbel te bijten Boos! Dus toen ben ik maar achteraan gaan rijden. De eerste auto's bij de weg vonnie al eng, zijsprongetjes enzo, maar toen er een vrachtwagen (...) aan kwam was ie ervandoor...... Clown Nou vind ik dat nie eng meer (was ik wel gewend in de bak) maar het was toch best eng..... Gelukkig duurde het niet lang en kreeg ik hem al weer snel onder controle, maar bij de volgende keer ga ik toch liever op Jochem Lachen en de keren daarna natuurlijk het liefst op WJERDO!!!! Dit was mn verslagje (misschien voor sommigen een beetje saai maarja) Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: paardengek!!! op 2001-06-24 12:46 ]</font>


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 21:55

Ik vond het helemaal niet saai om te lezen. Ik hou altijd van dit soort verslagen. Succes verder met Dribbel (als je er nog eens op moet)!!! Lachen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 22:08

Helemaal niet saai om te lezen PG, juist hartstikke leuk!!! Haha! Maar eh, inderdaad wel raar dat je instructrice je naar buiten laat gaan op een pony die niet verkeersmak is... Verward Er is dan gelukkig wel niets gebeurd, maar dat had ook anders kunnen zijn en dan is zij wel verantwoordelijk...niet errug slim...enne...nog 5 daagjes en dan mag je weer lekker naar Wjerdo!!! (Ik had net Julke aan de telefoon Knipoog ) Ben je al aan het aftellen voor de verhuizing???
Groetjes, Jasja

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 08:01

Ja vikki, ik ben aan het aftellen, met een dagkalender (scheur *LOL* *LOL* ) en in mn onderschrift!! Haha! Haha! Haha! Haha! EN vrijdag lekker weer naar Wjerdo toe! Ben benieuwd naar zn maantjes *LOL* Clown Clown Lovers Lovers Lovers Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 145 bezoekers