eerste (best) lange buitenrit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-01 19:56

hai!!
aaaaah ben zo blij, heb vandaag voor het eerst een redelijk lange buitenrit gemaakt!! donya was superbraaf, we waren met een andere pony van ons op stal, mix (haflingerxarabier). eerst van stal weg, dat is nooit zo leuk in het begin maar eenmaal het pad af kwam de vaart erin! ze waren allebei redelijk druk. we kwamen bij een paadje aan waar we hebben gegalopeerd, ging errug hard maar wel goed!

toen een stukje verder gestapt, tot we langs het spoor kwamen. daar is een lang ruiterpad waar je heel leuk kan rijden. daar zijn we echt gaan racen, ik ben geloof ik nog nooit zo hard gegaan!! jeetje wat een tempo zat daarin!
kwam omdat ze elkaar zaten op te jutten harder te gaan denk ik. toen kwamen we bij een fietstunneltje voor het eerst. nou dat was in het begin een beetje eng, want stel nou dat er enge tijgers inzitten tja je moet wel uitkijken hoor! maar na een paar minuten ging ze er braaf in.

wat heb je dan toch domme mensen he, zit je in het tunneltje, denkt iemand op een brommertje leuk te doen door keihard toeterend met een noodvaart langs te rijden! geluk dat donya niks deed, maar jeetje dat kan je je toch wel bedenken dat dat niet goed gaat?? is ook altijd zo met scooters, doen ze rustig tot ze naast je zijn en dan keihard optrekken. ik kan me daar toh zo helemaal dood aan ergeren he!!

later kwamen we een vrouw tegen, die mij voor dierenbeul uitmaakte omdat ik op een haflinger reed!! dat hoort toch zeker niet, die zijn gemaakt om voor de kar te staan!! en als ze me nog een keer op donya zou zien zou ze de dierenbescherming bellen. Verward
iemand van jullie daar ooit van gehoord??
maargoed tot zover mijn buitenrit, ben echt zo tevreden over haar, gaat echt steeds beter met rijden, kan dan toch zo trots op haar zijn!
nouja het was weer een rare dag met rare mensen Lachen

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 22:29

Ach ja, er zijn zoveel mensen die denken dat ze er verstand van hebben....
Maar fijn dat je zo'n leuke rit hebt gemaaakt. Wij hebben ook weer bijna 2 uur gereden vandaag. Des moest eerst op dreef komen, was vrij sloom, jet eerste stuk is langs de weg, later in het bos ging het al veel beter. Had ze er ook meer plezier in. Heb nog wedstrijdje gereden tegen mijn man. Hij op fiets en ik op Des, yie ha!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 22:36

Leuheuk!!!! Ik wil ook Party!! Nee.. nu nog ff trainen voor de concoursen en dan kan t weer Haha! Maar leuk dat t zo goed gegaan was!!!
En idd, van die gekken bestaan! zo was ik een tijd geleden (toen ik robin net had) met hem de straat op gegaan.. was wel een pony bij.. en iemand met de fiets. Wij rijden gewoon op de weg (wel zo veel mogelijk in de berm) rijd er een auto achter ons die even leuk heel hard gaat toeteren!?!?!? aso mensen.. maarja!! Scheve mond\