vandaag weer lekker gereden op mijn monstertje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

vandaag weer lekker gereden op mijn monstertje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-03 16:55

Ik was vandaag weer even naar de fjordjes, want t was gelukkig droog. Toen ik bij het hek kwam, crossten ze allemaal naar me toe! Lovers Ik ging na goed geborsteld te hebben (Nicoline was net een varkentje Haha! ) opzadelen en rijden. Ze bleef bij t opzadelen al nauwelijks staan. Tong uitsteken Toen ik er eindelijk op zat, huppelde ze vooruit! Na een paar minuutjes kwam er een klein jongetje op skeelers voorbij. Mevrouw vond t natuurlijk verschrikkelijk eng! Haha! (hij skeelerde niet, maar liep gewoon Verward ) Op een gegeven moment viel hij, wat natuurlijk een eng geluid maakte, en monster schoot er bokkend vandoor!! *LOL* Toen moesst ik verschrikkelijk lachen!! Haha! Ze reageerde zo grappig. Na 10 minuutjes, toen ze eindelijk wat gekalmeerd was, ben ik serieus gaan rijden. Stelling pakte ze heel goed op. Ik ben nl. pas weer met dr begonnen te rijden, want ze is een tijdje kreupel geweest. De laatste keer dat ik had gereden wou ze bijna niet inbuigen , dus t ging al vooruit. Op t laatst ging ze eindelijk wat ontspannen. *LOL* Dus ik was weer helemaal blij dat het zo goed ging!!