ff over tinkerhengstenshow

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-01 21:12

las net ff de reacties van de show, sorry hoor maar het was voor mij ook de eerste keer dat ik een echte show reed. wist ook helemaal niet hoe Crosby zou zijn. en wat dat wiebelen betreft, had er een andere singel aan het zadel dan normaal en het zadel verschoof daardoor steeds wat. en als ik met harde hand reed dan komt dat omdat crosby zich ontzettend sterk maakte in zijn mond en het bit probeerde vast te pakken (wat hem ook 2 keer is gelukt) normaal is hij niet zo. en is mijn instructeur wel tevreden over ons. bovendien krijg ik al genoeg commentaar van de ouders en zus van de eigenaar, die er dus toen ook waren.


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 23:41

Nou ik doe het je niet na hoor!!!!
Ik vind het al heel wat dat je daar je hengst presenteerd.....!!!
Ik vond trouwens dat jij er wel als een van de weinige netjes gekleed opzat want dat vond ik dus wel een beetje tegenvallen op die keuring....dat de meeste op het paard zaten alsof ze een manege les aan het rijden waren......vond dat wel jammer.....verder heb ik er geen spijt van dat ik er ben geweest......was nog nooit op een tinkerkeuring geweest!!!!

Groetjes van Jacqueline

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 08:58

Ik vind het wel jammer dat ik niet geweest was... was manen aan het trekken dat soort gedoe en ja toen was het al half 4 (balen!) Ach ja zoiets had ik op Paard&Koets Ik zag de videobeelden terug! ik leek wel een beginner meeeeeeeennnnnnn Ik heb 'm de hele kur vooruit moeten schoppen.
dat terwijl hij zo super aan het been is en ik normaal m'n benen doodstil heb liggen. Nou weet ik waardoor het komt maar diegene op de tribune niet.
Charlotte heeft een veel te hoog tempo en in het begin gaat dan nog wel (over je eigen tempo rijden maar hij gaat steeds meer afzakken en ik een 4-tal rijd je zonder zweep) Dit jaar nemen we Floor mee naar Shows teminste dat gaan we proberen als we voorzichtig zijn met haar blessure en die heeft ongeveer hetzelfde tempo als lottie

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 09:16

t was ook niet gemeen bedoeld het viel me alleen op. Voor de rest vond iki juist het heel doed gaan bij Crosby. netjes verzorgd en tenminste in gepaste kledij erop. Een show brengt altijd meer spanning met zich mee, zeker een van de eerste keren. en crosby volgde gewoon zzijn kudde instinct en trok gewoon naar de andere hengsten weg.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlueStocking, Brittneyx, daisy91, E4D, Karintich, laura_estee, Miekie74, Pierus, Swift, valonka, Yavanna en 139 bezoekers