Elles bracht een Bokt petje!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Elles bracht een Bokt petje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 20:42

We waren het al maanden van plan.
Een meeting en dan zou Elles meteen het Boktpetje meenemen dat ik destijds had besteld.

Dus nu ze toch de auto had, de omstandigheden redelijk waren (koud maar droog weer, mijn gezondheid, enz.) kwam ze eindelijk hierheen.
Ze was precies zoals ik had verwacht: een ontzettend spontane leuke meid die vol enthousiasme over Western-rijden en haar quarter-bijrijdpaard kon vertellen!

Voordat ik Cerise had, had ik ook een verzorgpaard en wat dat betreft hadden we leuke ervaringen om uit te wisselen.
Ook heb ik verteld over mijn 'Western-les' die ik destijds van Marieke (van tv-programma Pony-Express) heb gehad, dankzij enkele bokkers die dit voor mij voor elkaar kregen! Lovers

Cerise was moeilijk de wei uit te krijgen.
Ze zag het al helemaal voor zich: in die kou op een overdekte poetsplaats staan en dan de 2 dekens af... Nou...
Na wat strenge aanpak en boos kijken kreeg ik haar alsnog mee.
Of had ze het snoepje in mijn jaszak al horen roepen? *LOL*

Echt gepoetst heb ik haar niet, want wij hadden het koud en zij ook, en ik heb haar zo gauw mogelijk een hoofdstel omgedaan en naar de bak geloodst.
De bak was nog redelijk 'losgeharkt' die ochtend doordat er toen 2 andere paarden in waren gelongeerd. Dus wij blij! Lachen

Cerise mocht aan de longeerlijn warm lopen en was daar wel blij mee.
Echt veel hoefde ze niet te doen, zolang ze maar de meeste energie ff kwijt raakte en haar benen even goed strekte... }>
Elles nam wat leuke foto's en uiteindelijk heb ik ook een poging gewaagd tot het vastleggen van Elles en Cerise samen. Tong uitsteken

Toen Cerise uitgehuppeld was om het zo maar te zeggen en ik ook, en Elles nog een leuk gesprek met mijn vriendin Hetty had gehad, gingen we gauw maar weer terug naar de poetsplaats.
Cerise hield ineens weer vreselijk veel van me toen ze de snoepjes zag... Vingers aflikken
Snel weer dekens op en langzaamaan werden ook wij iets minder bevroren. Knipoog

Cerise mocht lekker de wei weer in en werd uitgebreid begroet door haar vriendin de grote Gelderse merrie Gassina.
De paarden hadden toch zoiets van: is het nog geen vier uur? Dan mogen we op stal en krijgen we hooi en wortels? Vork
Nee het was pas een uur of half drie, jammer dan. Scheve mond

Jolanda (Jolan hier op Bokt) kwam nog met haar griep-lichaam om toch maar de gewassen onderdeken snel weer onder de andere deken te leggen bij haar paard. Ze kon hem beter zelf gebruiken leek het wel! Bleek smoeltje en koorts nog... Frusty
Hopen dat het gauw beter gaat.

Elles en ik gingen gauw naar huis voordat haar vingers eraf vielen van de kou. Gelukkig kon ze in de auto nog sturen anders zat ik hier niet... }>
Thuis hebben we nog heerlijk thee gedronken, koeken gegeten en geroddeld natuurlijk over allerlei Bokkers! Haha!

Eigenlijk had ik een middagslaapje moeten doen, maar zonder middag gaat dat moeilijk... die middag werd door het bezoek ingepikt! Schijnheilig
Volgende keer niet zo interessante onderwerpen in 't gesprek gooien Elles! *LOL*
Nog heel erg bedankt voor het brengen van het petje.
Zo gauw het minder koud wordt en ik zonder muts kan, ga ik 'm zeker ook buiten dragen!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 20:46

Wist wel dat het gezellig zou worden
Heeft Elles nou ook op Cerise gezeten of niet?
En die paarden altijd, ze denken dat ze altijd weten hoe laat het is, maar gokken vaak een beetje in hun eigen voordeel Knipoog "het is toch al voertijd?" Schijnheilig

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 21:10

Jammer genoeg konden we niet 'echt rijden'.
De bak was niet geschikt (alleen een circel voor het longeren nog wel maar de rest niet), en een buitenrit wilde ik haar niet aandoen (we bevroren in de bak al, laat staan langs de weg...) Bloos

Maar ze komt nog een keer terug, beloofd he Elles!
Dan pleur ik je op mijn 'schijnheilige schoonheid' en mag je eens voelen hoe heerlijk een Wintec zit tijdens een bokje... *LOL*

Desondanks was het een geslaagde middag! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Dartel, denisesilver, Fleuribelle, Karintich, meggiemeg, mmajar, ogidni, Symke, TamaraFloor, zippora en 168 bezoekers