Mijn moeder heeft gereden!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Mijn moeder heeft gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-03 17:04

Jaaa vandaag heeft mijn moeder weer gereden op Bassie. De laatste keer was al weer in zomer geweest dus een behoorlijke tijd terug, maar nu hebben we een binnenbak dus heeft ze geen smoesjes meer als het regent Tong uitsteken

Ze heeft een half uur gereden, in stap. Het ging heel goed, ze kan al zelf sturen en heeft de teugels al goed vast (ze mogen wel wat korter maar je kunt niet alles hebben Knipoog ) Ze kreeg Bassie zelfs zover dat hij langs de enge boormachine ging in de hoek (zijn de binnenbak nog verder aan het afwerken)

Vanaf 18 januari gaat ze als het goed is in de wekelijkse les op zaterdag Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 17:16

Echt fijn dat het zo goed ging !! Lachen
Heeft ze wel weer zin in de volgende les..? (Hopen dat het dan wat minder koud is!).

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 17:20

Ik zou willen dat mijn moeder eens een keer ging rijden. Ik ga er niet van uit dat dat ooit gebeurd..... Ze is namelijk erg bang!
Vroeger heeft ze wel een paard gehad, maar die was heel bijterig en zo. Was ook een hengst. Ik denk niet dat ze dat beeld van paarden ooit kwijt zal raken....... Jammer het kan zo mooi zijn!

Ook bekend als Kim20!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 19:54

haha,mijn moeder vind het ook doodeng!
Toen ik in de zomer een keer met Rinkja in de straat kwam,
heb ik haar een keer over kunnen halen om er op te stappen.
Rinkja sukkelde heel lui,en mijn moeder helemaal:
'Toe,help,dit gaat veel te snel! En wat wiebelt dit! Ik wil er weer af!'
Was ze weer af en tegen iedereen die ze tegen komt:
'Ja,het lijkt heel makkelijk,maar het wiebelt echt heel erg,het is veel moeilijker dat het er uit ziet,hoor!!! Bla bla bla!'

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-03 20:03

Tindra schreef:
Echt fijn dat het zo goed ging !! Lachen
Heeft ze wel weer zin in de volgende les..? (Hopen dat het dan wat minder koud is!).


Jawel hoor ze vind het heel erg leuk, maar draven vind ze nog eng (ze kan dan ook nog niet lichtrijden) maar dat komt allemaal wel.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Otti1977, Pommier en 38 bezoekers