Mijn nichtje van 1 op Beau

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 12:14

Laatst ging ik met Beau in het bos rjden toen ik mijn zus Corien en haar dochter Jozefien zag. Jozefientje is nu 1 jaar en 3 maanden en het leek Corien wel leuk haar even op beau te laten rijden. Dus Jozefien mocht op Beau, Corien hield haar vast en ik hield Beau vast en zo hebben we een klein stukje met haar gelopen. Beau was daarvoor bij mij best druk maar bij Jozefien liep hij echt super rustig. Hij zat mij wel de hele tijd in mijn jas te bijten maar ik heb het idee dat hij het wel heel spannend vond, zo`n klein meisje op zijn rug en die spanning niet om wilde zetten in snel lopen en dus mij maar ging bijten. Dat vond ik echt zo lief! Later toen Jozefien even op de grond stond stonden ze nog een tijdje naar elkaar te kijken. beau deed heel rustig en keek naar haar met zijn oortjes naar voren en hele zachte ogen Lovers. Hij is anders nooit zo leuk met kinderen. Ik ben echt heel blij dat dit zo goed ging. Jozefiien leek het ook wel leuk te vinden. Ze zat echt met een Knipoog op Beau. Wie weet een leuke combinatie voor in de toekomst?