ATV-dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 19:07

tinkerbell had vandaag atv,ik dus ook.heb eerst de hele dag ge slapen en gebokt en gesufd en toen om 4 uur naar tinkie.ik heb haar lekker in de bak gegooid,kan ze lekker rollen en rennen,en toen daarna hebben we een tijdje aan de hand gestapt.
toen voetjes gewassen,netjes ingevet,haar geborsteld en ingesprayed tegen vliegen.toen kreeg ze lekker zemelen met haar medicijntjes en dat was het dan.
tis niet een erg boeiende dag voor jullie om te lezen,maar ach,schrijf het toch maar op.

soms is het beter om te zwijgen


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 22:13

Heerlijk he, zo'n tutdagje, ik denk dat ik dat morgen ga doen.....als ze het weer goed hebben voorspeld, dan ga ik lekker alle sstaarten wassen en knippen....ga ik ze morgen allemaal een schoonheidsbehandeling geven Kwijl

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 23:00

Leuk joh! Ik ga morgen lekker tutten...vlechtjes maken en daar maar kijken wat ik er van ga maken...moet zondag al om 11:16 uur starten!! HELP wat vroeg Gaaaap

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 12:01

aaah vandaag is het voor mij tutteldag maantjes trekken tandarts komt voor lottie en ook voor de rest Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, dierenfan, ikkedus, Paardennamen en 157 bezoekers