Zadel van Arwen in LOTR¿¿¿

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HappyHorsey
Berichten: 28
Geregistreerd: 21-12-02

Zadel van Arwen in LOTR¿¿¿

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-02 17:33

ik heb zelf een andalusiër en ik zou graag willen weten waar je die zadels die Arwen gebruikt in Lord of the Rings kunt kopen.......... Pling

ANDALUSIËRS zijn cwle paardjes!!!:#


maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 19:48

ik weet zo niet 1-2-3 niet,maar ik weet dat ze in amerika verkrijgbaar zijn.mijn nicht gaat er elk jaar heen en die weet meestal wel waar ze die spullen verkopen.ik zal t wel ff bij haar vragen.zelf gaat ze opzoek naar de ring uit lotr

Bella drachtig voor 2013 van Vagrant Z (vagebond de la pomme x carthago)

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 19:51

maverick schreef:
ik weet zo niet 1-2-3 niet,maar ik weet dat ze in amerika verkrijgbaar zijn.mijn nicht gaat er elk jaar heen en die weet meestal wel waar ze die spullen verkopen.ik zal t wel ff bij haar vragen.zelf gaat ze opzoek naar de ring uit lotr


Die ring wordt bij onze juwelier gewoon verkocht. De goudvariant kost volgens mij zo'n 400 euro, de zilvere variant iets minder. waar je die zadels kan kopen weet ik niet.

Don't hate me cause you ain't me!

Signe

Berichten: 5783
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 22:47

Kijk eens bij Hue&Hott in dld... die verkopen bijna alles...

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 22:55

Ik heb zelf geen idee over welk zadel het gaat, ik heb LOTR nog niet gezien, maar weet dat een aantal speciale zadels verkocht wordt op www.animoruitersport.nl

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 23:51

[

Die ring wordt bij onze juwelier gewoon verkocht. De goudvariant kost volgens mij zo'n 400 euro, de zilvere variant iets minder. waar je die zadels kan kopen weet ik niet.[/quote]

waar mijn nicht volgend jaar naar toe gaat(vraag me niet precies waar)(universelstudio's is er ook gevestigd)verkopen ze de replica van de film ring voor $300.hierin staat dan ook de inscriptie.

Bella drachtig voor 2013 van Vagrant Z (vagebond de la pomme x carthago)

ithilien

Berichten: 42
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Limburg België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 08:01

ik weet niet of die zadels te koop zijn, ze hebben alles laten maken op de manier dat het vroeger ook gedaan werd, volledig met de hand gemaakt enzo.

Dus als ze te verkrijgen zijn vrees ik dat ze heel duur gaan zijn.

Faithless is he that says farewell when the road darkens.
J. R. R. Tolkien

Natascha

Berichten: 6845
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 08:24

bij Hue Hott hebben ze idd nogal bijzondere zadels. Ikzelf heb naast mij Orthoflex ook iets aparts van hen (kan even niet op de naaam komen). En ik heb btw ook een lord of the rings ring, maar dan de zilveren uitvoereing (Lois had m'n geldboompje leeggevreten Haha! )

Niets zo charmant als een paard in her land.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 12:07

www.hue-hott.de

Maar kun je niet beter in de fantasiewinkel een zadel voor je fantasiepaard kopen Schijnheilig

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 14:57

maverick schreef:

waar mijn nicht volgend jaar naar toe gaat(vraag me niet precies waar)(universelstudio's is er ook gevestigd)verkopen ze de replica van de film ring voor $300.hierin staat dan ook de inscriptie.


Ja die inscriptie staatb er hier ook gewoon op Ik ben niet zo'n ringmens maar anders zou ik er zeker zo een halen

Don't hate me cause you ain't me!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 14:58

Ilindra schreef:
www.hue-hott.de

Maar kun je niet beter in de fantasiewinkel een zadel voor je fantasiepaard kopen Schijnheilig


Je kan er ook een van karton knippen natuurlijk en op het barbiepaard leggen

Don't hate me cause you ain't me!

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 19:28

Ja die inscriptie staatb er hier ook gewoon op Ik ben niet zo'n ringmens maar anders zou ik er zeker zo een halen[/quote]

nee ik ook niet,maar die ring vind wel erg mooi,maar ja ik vind $300
wel een beetje veel.stel je voor dat je hem kwijt raakt Verward

Bella drachtig voor 2013 van Vagrant Z (vagebond de la pomme x carthago)

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 19:31

in drhente zit een zadelmaker,die maakt volgens mij ook die zadels,hij maakt ook van die autentieke hoofdstellen.ik zal morgen ff informeren naar zijn nummer

Bella drachtig voor 2013 van Vagrant Z (vagebond de la pomme x carthago)

Miss_Horse

Berichten: 25
Geregistreerd: 23-12-02
Woonplaats: Wolvega

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 21:25

ik weet niet precies hoe dat zadel eruit ziet (in de film zie ik m een beetje slecht...) maar volgens mij kun je ze wel bestellen bij zadelmaker . nl of niet??????? mag je wel adressen geven??? maar idd, vind ik dat je er ook wel een van karton kan knippen!! Haha! (volgens mij bestaat je paardje niet) maar ik kan het mis hebben natuurlijk! je profiel ziet er best wel geloofwaardig uit Haha! alleen die topics minder.......

Zaterdag weer springles........ ben best een beetje bang!!! (sssschijtluis) Haha!

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 16:54

Toevallig ben ik lid van het tolkiengenootschap The fellowschip.nl en zou ik er waarschijnlijk wel achter kunnen komen!

En die ring is verkrijgbaar vele fantasy winkeltjes in Nederland. (maar hij is inderdaad wel duur voor een stukje merchandice!!)

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 22:51

Wil ook zo'n zadel voor mijn Andalusier dus als iemand iets meer weet bp'en aub.
hoi

Portugal "Here I come"..............

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 22:58

Wil ook zo'n zadel voor mijn Andalusier dus als iemand iets meer weet bp'en aub.
hoi

Portugal "Here I come"..............


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geerten, Marije112, Misslev, SemrushBot en 37 bezoekers