dit weekend

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33032
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 16:47

Joepie! Ik mag morgen en het weekend Samir weer doen!! Ik maak dit weekend wel foto's van hem, want ik heb toch het fototoestel bij mij. Heb namelijk zondag wedstrijd op Bassie *bibber, bibber*

En vanavond ga ik weer naar Shadow. Vandaag gaan we voor het eerst longeren met gogque!

Jaja de eigenaresse luisterde eens naar mij vandaag, want ik had haar gevraagd of ze een longeersingel had. Die had ze dus nog niet en ze vroeg waarom ze die nodig had dan. Ikke uitleggen dat je daar een hulpteugel aan vast kan maken bijvb de gogque. En dat je hem met die hulpteugel kan gymnastiseren en soepel kan laten worden in ze rug ect...nou dat vond ze wel wat!! Dus vanavond maar eens passen en voorzichtig beginnen, ben benieuwd!

Gelukkig heb ik het zo druk dit weekend, dan hoef/kan ik niet teveel aan de wedstrijd denken en mij onnodig zenuwachtig maken!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 16:53

Veel plezier en vooral veel succes zondag. Maak maar veel foto's, want ik ben heel nieuwsgierig.

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 18:40

Veel succes zondag.
E heel veel plezier dit weekend. En inderdaad, veel foto's Lachen

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 20:13

Als je geen singeltje hebt kun je ook bijzetten gewoon aan het zadel hoor, doe ik ook altijd (en geen ingewikkelde dingen mar een gewoon touwtje) Lachen

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 20:16

Hoi Ineke!
Een echt paardenweekend dus!
Cool
Heel veel succes zondag.
jammer dat ik niet kan komen.

:evaw:

Ineke2

Berichten: 33032
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 20:29

Ja heb echt veel paarden te doen dit weekend, geeft niet is het liefste wat ik doe dus...alleen ben dan wel bekaf, maar dan slaap ik tenminste goed *LOL*

Rieja niet zo ingewikkeld doen hoor Knipoog
Ik moest toch naar de winkel voor die gogque (eigenaresse zit met haar eigen winkel dus kan niet zomaar weg, vind ik ook helemaal niet erg de ruitersportzaak is zo leuk!)
Dan maar gelijk een longeersingel der bij en natuurlijk heel veel uitleg (tis de eerste keer dat ik met hulpteugel longeer, vond het wel eng, maar met een gogque kan geloof ik niet echt veel mis gaan, tenzij je hem te strak zet maar das logisch)
Volgens mij werden ze in die winkel stapelgek met al mijn vragen 'grinnik'

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 20:32

gaaf hoor!!!enne veeeeeeel foto's maken wij willen ziehien Clown

soms is het beter om te zwijgen

Ineke2

Berichten: 33032
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 20:35

Ja ik zal foto's maken en misschien neemt mijn moeder zondag de filmcamera mee en als het niet te ingewikkeld is staat er dan zelfs een filmpje!!! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Claudia1993_, CynThier, djinnie, Miiej, Miran, Vagabondo en 42 bezoekers