Silly en haar tic

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Silly en haar tic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-02 20:21

Mijn paardje heeft een hele irritante tic (van haar vader geerfd): pootje optrekken. Als de ergens even moet staan, of zich verveeld, gaat ze heel spastisch met haar voorbeen omhoog staan trekken.
Grappig gezicht, minder leuk als je bv. even iets van de grond moet pakken en je krijgt een knie in je oog.
Ik heb alles geprobeerd: slaan, negeren, belonen als ze het been neerzet.
Alles helpt - een seconde of 5. Pas als er nietmand meer in zicht is houdt ze op, het verwende nest!!

Iemand tips?? Shockapparaat?? Honkbalknuppel?? Frituurpan??

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 22:08

hmmmm... worstebroodjes????,maar dan ik ook een doos!!!! Tong uitsteken Tong uitsteken

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 22:27

lang leve de Mexicano.... Tong uitsteken

Ehm... ik denk zelf dat negeren de beste oplossing is... als je slaat, gilt of iets anders doet, dan krijgt ze toch de aandacht die ze wil... al is het dan negatief....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 10:48

Aan wennen!!! Een tic is heel irritant, maar in de meeste gevallen toch niet schadelijk, ik zou zeker niet slaan om iets dat alleen maar irritant is... Escala heeft ook zo'n leuke tic met dank aan papa... haar broetje stond in de begin tijd van zijn leven tegenover paps en heeft het overgenomen...en vervolgens heeft Escala het weer van haar broertje over genomen... Frusty Ach, zolang ze zichzelf of een ander er geen schade mee aanrich erger ik me er niet aan... er aan wennen was nog de makkelijkste oplossing. Knipoog

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 15:01

mijn pony gaat steeds met zijn voorbenen over elkaar staan. Zoals wij onze armen over elkaar kruisen als we staan of zo.