bijna uitgebroken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-01 13:03

gisterenavond had ik niet zo veel zin om te gaan rijden ik zat gezellig met heike te kletsen op het bankje en ik dacht ik laat lucie in de buitenbak zichzelf wat uitkuren,met heike erover gesproken en ze zei als er weer overheen springt dan is de mest hoop niet leeg ik dus lucie van stal gehaald en in dede buitenbak gezet ,dat ging nog goed ze loopt wat rond ze gaat lekker rollen ze krijgt haar dolle kuur ze gat dan vierkant de lucht in en bokt steigert maar dat was nog geen probleem ze begint te galopperen en ze komt al naar de omheining toe ik probeer haar te sussen ging net goed ,omdat ik voor de balken ging staan ze r emt af net op tijd ik dacht ik haal ze er maaar uit ik doe haar halster touw vast en ze begint te steigeren ik straf haar daarvoor ben toen naar de wei gelopen heb haar aan het halstertouw wat laten grazen ,want ik durf ze daar ook niet lostelaten de omheining is daar te laag voor haar,alleen op de wei war barley ook in staat daar kan ik haar inzetten ,maar ook niet te lang want dan loopt ze constant door ik weet dus nu niet hoe ik haar tot rust kan brengen zodat ik haar ook eens een paar uurtjes op de wei kan zetten ,dat is voor haar ook wat prettiger maar het lukt tot nu toe niet ,ze is dus al een paar keer over de omheining gesprongen dus ik weet dat ze dat zal doen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 13:06

haha was ze weer zo onrustig. Ik denk dat je het gewoon vaker moet proberen. Evelien was ook altijd zo maf buiten en dat is nu ook een stuk rustiger.

Binnen is ze nu toch ook rustiger geworden? Volgende keer eerst rijden en haar dan los gooien in de buitenbak.

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-01 13:51

dat is een optie die heb ik al een keer gedaan en dat klopt toen was ze wel rustig ik blijf het ook proberen de aanhouder wint