Nog steeds complimentenweek? Denk het wel!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 21:54

Ik kreeg laatst dus ook weer een aantal complimenten van mijn instructeur. Hij heeft een pony die hij wilde gaan gebruiken voor het manegewerk (ze wordt nu waarschijnlijk verkocht omdat ze wel errug goed is!! Hihi!!). Pony was 4 jaar en niet onder het zadel. Hij had mij een aantal maanden geleden gevraagd of ik wilden helpen met het inrijden. Graag zelfs!! Deze maandeb zijn super goed gegaan. Ik heb als eerste met haar buitengereden, heb haar leren springen, heb haar netjes leren lopen. Het ging naar mijn gevoel hartstikke goed. Nu neemt mijn instructeur meestal die pony mee naar buiten voorop, om haar daaraan te laten wennen. Laatst zei ie tegen mij: "Nou, ik vind dat je het hartstikke netjes met haar hebt gedaan." Haha! Haha! ik trots natuurlijk!!
Ook had ik laatst weer springles met Brando mijn E-pony. Hij springt nu met gemak 1.20 met mij erop. Echt super gaaf. Ik reed in de springles waar ook goed springende paarden bij reden en als enige mocht ik nog 1.20!! Ik natuurlijk weer best wel trots op Brando!! Haha! Haha!
Ook hebben wij op de manege een klein crossterreintje. Wat walletjes enzo van zo'n 50 tot 70 centimer, een greppeltje, wat boomstammetjes en een waterbak. Er is alleen 1 hele hoge wal waar je af moet springen. Die is een meter hoog. Laatst mocht ik die proberen, maar ik durfde eigelijk niet zo goed. Een paar lessen later heb ik het wel geprobeerd en het ging super!!! Brando aarzelde helemaal niet, maar sprong zo naar beneden!!
Wat kan je toch trots zijn op je paardje Haha! Haha! !!!! De dressuur gaat ook steeds beter! Ik ben dus weer helemaal happy!!!!!!!!!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 09:08

1,20m???? Wauw..... Dat je dat durft!

Knap hoor! En leuk om te horen dat die instructeur zo blij met jouw inspanningen is!

Groetjes Mieke

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 09:53

1,20, ik zou dat nu dus echt nooit meer durven, vind het heel stoer dat jij het wel durft hoor, maar mij niet meer gezien. en tof dat het met brando zo goed gaat!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 15:32

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!! Haha! . Ben nog steeds wel een klein beetje trots! Haha!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 15:37

super,wees ook maar trots.wij hebben geloof ik hier op bokt allemaal een reuze trotse week!geniet ervan joh!doen he? Knipoog

soms is het beter om te zwijgen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 15:44

Tuurlijk geniet ik ervan!! Lachen Zometeen weer lekker dressuurles. Gisteren liep hij echt heel goed. Maar hopen dat hij dat ook doet als er een instructeur in de buurt is!! *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: shadowstar, Ubermetrics en 88 bezoekers