Gekke hengst!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Gekke hengst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 20:52

sommige paarden kunnen toch zo raar doen af en toe!

voorbeeldje: 3 jarige hengst is van t voorjaar ingereden heel de zomer gereden, staat nu halfjaartje weer nix te doen, beetje in de wei&stapmolen en dan van't voorjaar weer aan t werk

maar hij is dus echt superbraaf, staat gewoon tussen de merries op stal je kan er aan n simpel halstertje+touwtje mee rondlopen, langs hengtstige merries enz

vandaag ging ik hem in zn stal poetsen, hij is echt braaf, alleen hapt hij veel, kan je hem op zn neus tikken maar is ie niet van onder de indruk, maar ik had dus al n heel stel jonge paardjes gepoetst, en toen ging ik hem poetsen, hij hapte naar mn arm dus ik geef hem een tik op zn neus, met de borstel want had mn handen dus vol, wat doet hij: hij hinnikt heel zachtjes!!
en later hapte hij weer, ik gaf hem weer een tik met de borstel, hij hinnikte weer....

toen ging ik zn hoofd poetsen, en ja hoor weer hinniken! steeds als hij aan die borstel kon ruiken ging ie heel zachtjes hinniken, hij werd wel steeds drukker en maakte zich steeds groter, die sukkel reageerde dus op de luchtjes van de merries aan die borstel!

terwijl als je met hem langs zo'n merrie loopt, dan kijkt hij er nog geeneens naar!
maar naar een borstel hinnikt hij.....

maar t is wel een schat van een paard!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 20:56

hihi, dat is ook echt wat voor mijn hengst!!! Die is ook zo vreemd, wel hengst, maar laat het NOOIT merken!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 20:59

Haha! leuk zo'n paard renske! Ach ja, sommige paarden vallen meer op borstels dan op merries he:P

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 21:04

Tong uitsteken hahahah omdat ze van borstel schoon woorden

Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 23:24

Haha klinkt erg komisch moet ik zeggen!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 12:02

Hahaha El Roy deed dit eerst ook. Nu niet meer maar ook op mijn jas als ik eerst Ro had gedaan. Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dasalijn, dierenfan, Googlebot, Mnoonn, Natascha en 7 bezoekers