vrijdag les gehad van AdB

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 22:11

Klinkt goed Desiree! Ik heb hem zelf ook les zien geven tijdens een clinic en vond dat ook superinteressant. Leuk dat je er nu zo met Iones mee aan de slag kunt, je kunt door die lessen wel een basis leggen in zijn methode.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 12:01

Yep, werk nu veel met de contrastelling om iones recht te krijgen en ook nageeflijk. EN vanuit dat punt probeer ik te werken aan lengtebuiging.

De hond is de betere mens

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 12:03

Ben benieuwd nar het eindresultaat! Wanneer krijgen we eens pics van jouw paardjes onder het zadel te zien? *LOL* Ik vind je paardjes nl zo leuk!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 12:07

eehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Ten eerste, moet iemand dan goede foto's van mij maken tijdens het rijden....... daarna, scannen lukt wel maar dan moet ik WEER hulp krijgen, grinnik. Met ze op bokt te zetten. jammer dat je vanuit een videoopname geen foto's kunt maken he. WAnt dan zou ik mooie hebben gehad van iones. Vroeger stond ik op stal bij dat malle gebiebelte dat hier ook wel eens op bokt komt. en die had geregeld haar camera bij, want ze is gek op alles wat plaatjes schiet en ze kan er goed mee overweg.

De hond is de betere mens

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 14:02

Ha Desiree,

Als je straks dichter bij onze stal in de buurt staat nemen we onze digi- camera wel een keer mee. Dan hoef je niet te scannen!
Wel zo makkelijk *LOL*

"We can't actually drop it off at an orphanage, they might get upset when it turns Asian." Dean Winchester.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 15:52

Desiree schreef:
jammer dat je vanuit een videoopname geen foto's kunt maken he.


videofilmpje is ook goed

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:41

Kitty: zou je mij ook op de hoogte willen houden van de precieze datum en tijd? Ik wil dat wel eens zien!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 23:33

Desiree...wat ben jij verwaand!?

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, Maaike_Ma, Mark0919 en 44 bezoekers