ritje in het amsterdamse bos zaterdag?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 15:23

Zaterdag ga ik lekker met mijn bijrijdpaardje in het amsterdamse bos rijden. Heeft er iemand zin om mee te gaan?
Bijvoorbeeld om 14 uur verzamelen bij de parkeerplaats bij de Oosteinderweg/ Bosrandweg (bij die camping)Wie gaat er mee? Lachen Lachen Lachen Lachen Haha! Haha! Haha!


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 15:39

zou wel willen, maar dat vind ik een beetje errug ver! Knipoog Tong uitsteken

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 16:55

Misschien een andere keer. Ik sta vlak bij jou. Ik ga altijd alleen naar het bos. Maar we kunnen wel een keer een bokt bosrit maken in A'damse bos. Op welke dagen rij jij ?

Groetjes Sandra

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: xandra op 2001-06-18 16:56 ]</font>

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 17:16

Sorry had alleen je pb tje gelezen. Door de week is het bos een beetje ver voor mij. Het paardje (ijslander) dat ik rijd staat op de aalsmeerderweg een half uur stappen van het bos. In het weekend heeft dus mijn voorkeur. Het is niet mijn eigen paard dus ik moet altijd even plannen wanneer ik hem mee kan nemen maar we kunnen wel een datum prikken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, Bernadth99, Bytespider, Cjuan, Fly_high, Maartje_M, MyWishMax, Pantykous, xRooss, Zinzi_jewel en 121 bezoekers