het gaat weer wat beter met symmiebabe, maar .....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

het gaat weer wat beter met symmiebabe, maar .....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-02 11:44

haar benen waren zaterdag ineenns een stuk dunner. ze bokte zich gek in de bak, dus ze was weer lekker vrolijk. wel hoorde ik haar een paar x hoesten, maar alleen in het begin. hou het wel in de gaten.
toen zaterdag na 4,5 uur eruit ze zijn geweest weer helemaal ingesmeerd opstal ging waren haar benen zo goed als dun.
van aranka hoorde ik die avond dat de bult tussen haar benen dunner weas geworden.
ik werd zo rond 5 uur gebeld door een stal genoot dat ze had vast gelegen en dat ze haar hadden los gesleept (nog niet zo moeilijk met zo'n uk Haha! ). Ze konden niets vinden aan haar, maar voor het gevaal haar benen weer dik zouden zijn belde ze me toch ff.
Aranka was er rond een uur of 6 a 7 en vertelde me ook dat er nog niets was.
Toen ik zondag avond kwam vond ik haar benen ietsjes dikker, maar toen ze opstal ging na 3 uur waren ze weer aardig dun.
Ik had haar zondag een dekje opgelegd buiten zodat ze droog bleef, want ik moets haar buik ook natspuiten en ben toch bang dat ze daar verkouden door raakt.
De bult tussen haar voorbenen leek idd wel wat te slinken. De bult die ik op haar buik had gevonden was ook al een heel stuk kleiner. Alleen vind ik dat haar uiers wat dunner moeten worden.

Verder ben ik super trots ophaar, want ik kan de spuit nog steeds geven zonder halster om te doen. Zelfs als ze ligt gaat ie erin. Lief he Lovers
Laatst bijgewerkt door phoenix4ever op 02-12-02 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-02 16:49

oke ik ben dus net geweest. toen ze los was en ging rennen hoeste ze echt behoorlijk. daarna was het weer weg. volgende week komt de va pas weer
ze lag toen ik kwam. haar benen waren wel warm en ligterlijk wat dik, maar de andere bulten worden wel duidelijk dunner.
denk je het gehad te hebben en dan hoest ze. zou dat nog van de sloot kunnen zijn?

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 16:59

nouw weet ik nog niet waardoor ze bulten en dikke benen heeft gekregen! maargoed jammer dat ze nu aan het hoesten is ik hoop da ze gauw beter wordt en dat haar benen weer zullen slinken.

bibi
Berichten: 306
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 17:03

Hoi, ik heb denk ik een stukje gemist, maar heeft ze in de sloot gelegen?
Rebel heeft namelijk ook in de sloot gelegen toen hij klein was, is toen heel ziek geweest en heeft ook steeds last van bulten, die komen en die gaan, ze weten ook niet wat het is..
Dat heeft hij daarna gekregen...

Heel vreemd, maar hoe gaat het nu met je paardje?

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-02 17:03

ze heeft in de sloot gelegen. midden in de nacht dus niemand heeft het gezien. ze is waarschijnlijk ergens op gevallen.

bibi
Berichten: 306
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 17:05

Jeetje wat sneu zeg, dus ze heeft de hele nacht in de sloot gelegen?tja ik denk dat ze dan een behoorlijke kou heeft gevat, als ze nou hoest.ik hoop dat het snel over is...zo'n klein hummeltje..

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 13:42

tja we weten niet hoelang. ze heeft wel hard gevochten, want haar benen waren behoorlijk dik de volgende dag en warm. waarschijnlijk van overbelasting.
haar benen gaan wel beter. gelukkig is ze niet kreupel.
ook de bult op haar borst en buik worden kleiner. zag gisteren ook dat haar uier weer dun is. alleen haar vooruier zeg maar is nog dik.
ik maak me alleen nog zorgen om het hoesten. maandag komt de va weer. hoop dat dat snel genoeg is. ik ga iets van echinacea voor haar helen denk ik.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 17:11

en wat was nu die bult dan? een ontsteking, enkel en alleen vocht? heb je nog veel met haar gewandeld?

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 17:15

de bult tussen haar voorbenen is nog vrij hard. wel al kleiner, maar naar mijn zin nog niet klein genoeg.
de bult op haar buik is helemaal weg. alleen haar vooruier is nog wat dik, maar de uier zelf is dun.
het hoesten lijkt ook al minder.
ik heb veel met haat gestapt gegraasd en als mammie moest werken crossde mevrouw de bak door en bokken en hoesten natuurlijk, maar gister waren het maar twee kuchjes met een bries er achteraan.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 17:22

dan had ze toch een kou gepakt, helemaal nat in die wei. Maar het komt wel goed, er is al zoveel verbetering opgetreden.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 17:24

ja zeker. ben er ook wel blij mee hoor. kreeg van jantien een mailtje. zij dacht dat het hoeste kwam omdat ze water had ingeslikt en daardoor een ontsteking had gekregen.

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 19:34

geef haar maar een hele dikke knuffel van mij en we hopen dat ze maar weer snel de oude is.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 13:26

het gaat al beter. de va is gisteren geweest, maar ik was er dus niet. moest naar het ziekenhuis. toen ik opstal kwam reed hij net weg.
ze zijn dus vergeten naar haar longen te luisteren
bel ik net naar de kliniek is ie net weg. moet ik vanavond terug bellen. dus dat horen jullie nog.