Trainen en wedstrijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 13:30

Jura, ik herken wel wat ik je verhaal Knipoog
Het 'klopt' enkel als ik en een goed gevoel en hoge punten heb....
Als ik laag gescoord heb, ga ik direct zitten piekeren en denken van misschien kom ik wel nooit verder. weet je wel....maar ik blijf wel wedstrijden rijden, veels te leuk!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 20:55

Zep, heb ik al aan gedacht. Maar om te beginnen kan ik dus geen trailer betalen, mijn ouders hebben een trailer en die gebruik ik altijd. Een trailer met living begint zo`n beetje bij de $30000 en ik kan moeilijk mijn ouders vragen of ze ff zo`n trailer voor me willen sponsoren en dan maar droog brood eten voor de rest van hun leven Haha! Bovendien al heb je zo`n trailer, dan betaal je al snel $50 RV hook up (electriciteit en water) per weekend. Een hotel vind je al onder de $50 per nacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 21:08

Misschien toch maar een tentje, altijd nog goedkoper dan een hotelletje *LOL* Haha! *LOL* ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 00:01

Mijn ouders hebben verleden jaar een kleine 2-paards vrachtauto gekocht (voor klein rijbewijs) waar ik nu dus mee door het hele land toer. Daar kan eventueel een caravannetje achter, ideaal! Kostte een klap minder dan 30 000 dollar! Maar idd in de VS zijn hotels wel een stuk goedkoper dan hier.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, Carolina87, esje01, Esplen, Lizenlotte, sterregoud en 146 bezoekers